Taklucka till Thule Equiliner

Kjerulfia

Trådstartare
Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder pga utmattning av materialet.

Är det någon som vet vart man kan få tag på en motsvarande lucka?
Thule finns ju inte längre, men vart köper man en taklucka? Ska kolla måtten idag.

Det verkar vara jättesvårt att gå tag i delar till Thule. Jag har en transport av samma modell och sökte gångjärn till bakluckan men gick bet. Testa att fråga i gruppen: Renovera hästtransport på Facebook där brukar man få bra tips. Vet att det finns lite reservdelar att köpa på någon sida men har aldrig sett takluckan.

Hur ser takluckan ut, på många släp är det nån slags standardmått. Jj släpservice har taklucka som står att den ska passa till thule, så det kan vara värt att kolla.

Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder pga utmattning av materialet.

Är det någon som vet vart man kan få tag på en motsvarande lucka?
Thule finns ju inte längre, men vart köper man en taklucka? Ska kolla måtten idag.
Minns inte var vi köpte vår ersättningslucka till vår -08 av samma modell. Får kolla om maken minns.
Minns inte om det var jjs men den ser vad jag kan se väldigt lik den som sitter på vårt nu.

https://www.jjslapservice.com/shop/product/taklucka-oppningsbart-280x280

Liknande trådar

Dressyr Frågar åt en vän då jag inte är helt bestämd själv över vad problemet kan vara och känner att jag inte kan ge så bra råd. Alltid svårt...
Svar
10
· Visningar
1 866
Senast: TinyWiny
·
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 447
Senast: lillkillen
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och... 2
Svar
22
· Visningar
5 898
Senast: Hoppsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kloskada
  • Uppdateringstråd 31