Sigma

Trådstartare
Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag massvis av reklam för en ny form där nacken sägs få vila etc
Ha**ysl**p
Är det någon som har erfarenhet av dessa?
Nöjd eller andra åsikter? Min egen fundering är ju att man har olika behov av storlek och mjukhet även beroende på säng och madrass etc

Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag massvis av reklam för en ny form där nacken sägs få vila etc
Ha**ysl**p
Är det någon som har erfarenhet av dessa?
Nöjd eller andra åsikter? Min egen fundering är ju att man har olika behov av storlek och mjukhet även beroende på säng och madrass etc

Du får skriva ut Happy Sleep.
Och allt på sidan tyder på Drop shipping.
Tyvärr många influencers/kändisar som gör reklam för sån skit. Tex Carina Berg för dessa...

Såg det nu när jag fick upp en svensk kändis som gjorde reklam för en annan typ likadan :D Generellt skeptisk mot såna sidor men intressant att se om någon har erfarenhet :D

Jag hade nackkudde tidigare men gick över till den här för ett par år sedan. Älskar den! Håller formen.

Bifogade filer

• IMG_1990.webp
    IMG_1990.webp
    125,5 KB · Visningar: 32

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 345
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig... 2
Svar
23
· Visningar
4 161
Senast: Nirvana
·
Hästvård Jag har ingen egen tidigare erfarenhet av lösdrift, och jag vill gärna höra hur ni som har det ser på saken. Vad tycker ni är bra resp...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Yrja
·
R
Ridning Jag lägger mina frågor här på barock, eftersom det här verkar vara mycket intressanta diskussioner med kunniga människor. Jag hör dock...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: Zora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka