Jag håller med dig, jag gissar bara att det är en kommunikatör som tänkt snett.Tänker att ljus hår, eller mörkt kortklippt nått sånt borde man ju kunna skriva.
Såg dom va hittade iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med dig, jag gissar bara att det är en kommunikatör som tänkt snett.Tänker att ljus hår, eller mörkt kortklippt nått sånt borde man ju kunna skriva.
Såg dom va hittade iaf
Håller fullständigt med dig!Än en gång stör jag mig på alla parfymer som finns överallt och som begränsar min tillvaro eftersom jag är allergisk. Nu när det är pollensäsong reagerar jag dessutom starkare än i vanliga fall.
Åkte pendel igår och var tvungen att flytta mig då en ung kille med en massa rakvatten satte sig bredvid mig. Rakvatten är t o m ännu värre än parfymer. I dag var jag ute och gick och en man kommer ut på stigen minst fem meter framför mig och luktade så förfärligt att jag var tvungen att gå åt ett annat håll. Sen skulle jag ta en buss och fick lätta från bänken vid busshållplatsen då en tjej som luktade parfym satte sig bredvid mig. På bussen funkade det bar en hållplats, sen kom en parfymstinkande person på.
Jag skulle verkligen önska att samhället såg på parfymer på samma sätt som rökning. Jag vet att jag är långt ifrån ensam om att få mitt liv begränsat av andras parfymer.
Håller medÄn en gång stör jag mig på alla parfymer som finns överallt och som begränsar min tillvaro eftersom jag är allergisk. Nu när det är pollensäsong reagerar jag dessutom starkare än i vanliga fall.
Åkte pendel igår och var tvungen att flytta mig då en ung kille med en massa rakvatten satte sig bredvid mig. Rakvatten är t o m ännu värre än parfymer. I dag var jag ute och gick och en man kommer ut på stigen minst fem meter framför mig och luktade så förfärligt att jag var tvungen att gå åt ett annat håll. Sen skulle jag ta en buss och fick lätta från bänken vid busshållplatsen då en tjej som luktade parfym satte sig bredvid mig. På bussen funkade det bar en hållplats, sen kom en parfymstinkande person på.
Jag skulle verkligen önska att samhället såg på parfymer på samma sätt som rökning. Jag vet att jag är långt ifrån ensam om att få mitt liv begränsat av andras parfymer.
Min mamma brukar säga att parfym ska vara så raffinerat att bara den som kommer tillräckligt nära ska känna av den.Håller helt med dig! Var på sjukhuset i dag och i väntrummet satt en familj där någon av dem luktade skarpt av parfym. Satte sig genast i halsen och fick mig att hosta. Vid sådana tillfällen andas jag korta ytliga andetag, men tja, det går ju en kort stund och ingen längre tid. Och varför ska man behöva? Parfym hos en annan person ska man inte känna av innan man möter någon, inte ens när man möter personen, utan man ska bara svagt ana den i luften, bara ytterst kort när personen har gått förbi. Svagt- och så lika fort borta igen, som om den aldrig varit där, så att man egentligen måste anstränga sig för att känna den, om man inte gör den ska den inte märkas typ. Och då vid speciella tillfällen och inte på bussen, på sjukhus, i skolor, på arbetsplatser osv. Så tänker jag om parfymer.
Nu för tiden verkar folk parfymera sig lika mycket en tisdag morgon som folk tidigare gjorde en lördag kväll.Håller fullständigt med dig!
Min näsa och luftvägar svullnar igen och gör att jag får svårt att andas, ögonen börjar rinna och det bränner i huden i ansiktet.Håller med
Det värsta jag varit med om var en person som skulle fixa med våra kameror på arbetsplatsen och stank parfym
Andnöd nästäppa och sen huvudvärken från hell
Jag sa till min chef att kommer den personen igen så vill jag ha en extra semesterdag
Jag köper stora påsar på Dollarstore eller Rusta. Använder påsklämma och då håller de sig fräscha mellan vändorna.Någon minns kanske att jag för en tid sedan störde mig på att en påse ostbågar kostade 40 (39:95) på Willys, nu säljer de samma påse för 34:95 och skriver sänkt pris...
det är förvisso sant att priset sänkts, men från ett mycket högre än andra butiker till ett som ligger i fas med andra butikers.
Jösses så slarvigt!På att alltid behöva städa efter andra i stallet. Idag gjorde jag 10 höpåsar, ca 20 kg, på enbart spill från rundbalen.
Och så klagar de på kg-priset på hö. Jag svarar att det inte kommer att sänkas så länge det är så mycket spill, det är jag övertygad om utan att ens fråga stallägaren.Jösses så slarvigt!
Dessutom innehåller bladen (mestadelen av spillet) mer näring än stråna.Och så klagar de på kg-priset på hö. Jag svarar att det inte kommer att sänkas så länge det är så mycket spill, det är jag övertygad om utan att ens fråga stallägaren.
Precis! Men det är så många som använder hönät så de vill inte ha böset. Stig som verkar ha en enorm ämnesomsättning får gärna äta det!Dessutom innehåller bladen (mestadelen av spillet) mer näring än stråna.
Har sett ungdomar ruska sina hötussar, för att få bort "bös".![]()
Kan inte göra så, finns de i lägenheten så äts de uppJag köper stora påsar på Dollarstore eller Rusta. Använder påsklämma och då håller de sig fräscha mellan vändorna.
420 (?) gram för runt 40 kr.
Jag förstår.Kan inte göra så, finns de i lägenheten så äts de uppfick närmare ett kilo i present för några år sedan, tog bara ett par dagar tills de var slut.
Har lyckats hålla mig några dagar om jag förvarat dem i bilen eller källaren.