Störiga saker vi stör oss på, del 39

Jag är sugen på något. Antar jag ätit dåligt med mat nu igen... Men OJ vad något gott hade varit gott! Fast vet inte vad. Åt en macka med leverpastej för en timme sedan och känner mig fortfarande hungrig på något vis. Tror jag ska göra en macka med ägg, kan inte lägga mig så här. Havreknäcke med ägg borde göra susen antar jag. Vet inte hur många gånger jag envist försöker låta bli att äta något och så slutar det med kurrande mage under natten ändå... :meh:

Är nog för långt upp, affärerna är inte redo för att det ska vara så varmt här nu. MEN JAG ÄR REDO :D
Det kan finnas en lösning! Vissa Coop verkar ha sexpack från imorgon, sånt kan vara lite kinkigt då inte alla tar in men kan hända att jag hittar en lösning! Även om ett sexpack av samma färg kan vara ett lite för stort åtagande :rofl:

Gjorde en smoothie i min portabla blender, men när jag börjar gå ut till vardagsrummet med den läcker den plötsligt som ett såll, vilket innebar smoothie på köksbänken, på köksskåpet, över hela blendern på golvet och på mina inneskor. Medan jag städar upp efter mig inser jag att jag har glömt sätta dit den jävla lilla gummipluppen och att det är därför blendern läckte. Blir klar med städa upp den utspillda smoothien och börjar gå till vardagsrummet igen, bara för vara med om samma fenomen igen! Inser att jag fortfarande inte har satt dit gummipluppsjävlen trots att jag var helt övertygad om att jag hade gjort det. :banghead: :bag: Fick städa om allt och är inte längre sugen på någon smoothie…

Gjorde en smoothie i min portabla blender, men när jag börjar gå ut till vardagsrummet med den läcker den plötsligt som ett såll, vilket innebar smoothie på köksbänken, på köksskåpet, över hela blendern på golvet och på mina inneskor. Medan jag städar upp efter mig inser jag att jag har glömt sätta dit den jävla lilla gummipluppen och att det är därför blendern läckte. Blir klar med städa upp den utspillda smoothien och börjar gå till vardagsrummet igen, bara för vara med om samma fenomen igen! Inser att jag fortfarande inte har satt dit gummipluppsjävlen trots att jag var helt övertygad om att jag hade gjort det. :banghead: :bag: Fick städa om allt och är inte längre sugen på någon smoothie…
Förlåt ! :rofl: :rofl:
Och 😢

Jag förstår dig i sak, men samtidigt när jag själv är sjuk så ska det mycket till för att jag ska stanna hemma. Dels pga att ”alla andra” ändå går dit sjuka, dels för att jag inte har råd. Det är dyrt att vara hemma sjuk om man ”bara” är förkyld. Speciellt som ensamstående.

(Under pandemin var det en annan sak)

Samma här. Sen har folk där jag är inhyrd möjlighet att jobba hemifrån vid sjukdom, det har inte jag.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
96 425
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
95 175
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
102 067
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 853
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka