Ja gud, hade samma för någon vecka sen. Hosta och varje gång, ja du förstårDet här med förkylning och mens med kraftig blödning samtidigt.
Nysningarna!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja gud, hade samma för någon vecka sen. Hosta och varje gång, ja du förstårDet här med förkylning och mens med kraftig blödning samtidigt.
Nysningarna!![]()
![]()
Med varje host kommer en "splat". Så jäkla obehagligt.Ja gud, hade samma för någon vecka sen. Hosta och varje gång, ja du förstår![]()
Är nog för långt upp, affärerna är inte redo för att det ska vara så varmt här nu. MEN JAG ÄR REDOHär säljer flera mataffärer och handelsträdgårdar Penséer. Har 12 st som skall planteras.
Förlåt förlåt för mitt fniss!!! Men igenkänning på den, skyfall vid prosit!! Och krya på dig!Det här med förkylning och mens med kraftig blödning samtidigt.
Nysningarna!![]()
![]()
Man får fnissa! Det är ju så igenkänningsjobbigt.Förlåt förlåt för mitt fniss!!! Men igenkänning på den, skyfall vid prosit!! Och krya på dig!
Det kan finnas en lösning! Vissa Coop verkar ha sexpack från imorgon, sånt kan vara lite kinkigt då inte alla tar in men kan hända att jag hittar en lösning! Även om ett sexpack av samma färg kan vara ett lite för stort åtagandeÄr nog för långt upp, affärerna är inte redo för att det ska vara så varmt här nu. MEN JAG ÄR REDO![]()
Lidl och Jem o fix har haft i flera veckor, alla möjliga färgerÄr nog för långt upp, affärerna är inte redo för att det ska vara så varmt här nu. MEN JAG ÄR REDO![]()
Hm, Lidl lyckas jag aldrig ta mig till så hade inte räknat den men sant... de brukar kunna ha sånt tidigt!Lidl och Jem o fix har haft i flera veckor, alla möjliga färger
Förlåt !Gjorde en smoothie i min portabla blender, men när jag börjar gå ut till vardagsrummet med den läcker den plötsligt som ett såll, vilket innebar smoothie på köksbänken, på köksskåpet, över hela blendern på golvet och på mina inneskor. Medan jag städar upp efter mig inser jag att jag har glömt sätta dit den jävla lilla gummipluppen och att det är därför blendern läckte. Blir klar med städa upp den utspillda smoothien och börjar gå till vardagsrummet igen, bara för vara med om samma fenomen igen! Inser att jag fortfarande inte har satt dit gummipluppsjävlen trots att jag var helt övertygad om att jag hade gjort det.![]()
Fick städa om allt och är inte längre sugen på någon smoothie…
Jag förstår dig i sak, men samtidigt när jag själv är sjuk så ska det mycket till för att jag ska stanna hemma. Dels pga att ”alla andra” ändå går dit sjuka, dels för att jag inte har råd. Det är dyrt att vara hemma sjuk om man ”bara” är förkyld. Speciellt som ensamstående.
(Under pandemin var det en annan sak)
Man får fnissa! Det är ju så igenkänningsjobbigt.
Jag tycker det är rätt roligt att dra upp här i UK, för alla känner igen sig men de flesta tycker det är döööödligt pinsamt att prata om mens tydligen. Även vuxna människor. De är märkvärdigt pryda.