Det blir inte så lättDet låter som att det är dags att byta jobb
Men vi får väl se vart det tar vägen det är som sagt många missnöjda just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir inte så lättDet låter som att det är dags att byta jobb
Story of my life..Folk som bestämmer vad andra menar även när de får bekräftat att det är felaktigt,
Folk som inte gör rätt för sig.
Ja men eller hur! Jag sa hej till en kollega och frågade hen hur hen hade det och hen tyckte att jag bestämde att hen har det eländigt. I min värld hälsar jag och kollar läget för att jag tycker att det är det man gör. Vi sliter hårt och jag tycker att det är viktigt att bry sig om varandra. Hen tyckte att det var ett konstigt sätt att utrycka sig och jag förklarade vad jag menade.Story of my life..
Du sa såhär, men du menade faktiskt det här
Jag har aldrig gjort det trots bilägande i 30 år. Krävs lite för mycket specialverktyg och är så enormt viktigt att det blir rätt för trafiksäkerheten. Men det brukar ingå/kosta bara lite när man köper nya däck.Alla som säger att de byter däck när de i verkligheten byter hjul.
Att byta däck innebär att man kränger av befintligt däck från fälgen och kränger på ett annat. De flesta gör bara det när de köper nytt däck.
Då får du störa dig på majoriteten av befolkningen.Alla som säger att de byter däck när de i verkligheten byter hjul.
Att byta däck innebär att man kränger av befintligt däck från fälgen och kränger på ett annat. De flesta gör bara det när de köper nytt däck.
Man byter ju från sommardäck till vinterdäck. Det är ju inte samma.Alla som säger att de byter däck när de i verkligheten byter hjul.
Nej det tror jag inte. De flesta i min bekantskapskrets säger hjulbyte.Då får du störa dig på majoriteten av befolkningen.
Inte en på tio säger det här och firmor för reklam för däckbyte.Nej det tror jag inte. De flesta i min bekantskapskrets säger hjulbyte.
Nä, men den praktiska handlingen för att åstadkomma det är oftast ett hjulbyte. ”Jag byter nu till vinterdäck genom att byta hjul på bilen.”Man byter ju från sommardäck till vinterdäck. Det är ju inte samma.
Ja men det är två olika uppsättningar hjul. Det ena med sommardäck, det andra med vinterdäck (friktion eller dubbat).Man byter ju från sommardäck till vinterdäck. Det är ju inte samma.
Man byter ju ändå däck!Ja men det är två olika uppsättningar hjul. Det ena med sommardäck, det andra med vinterdäck (friktion eller dubbat).
Ja men det är däckbytet som jag behöver göra.Nä, men den praktiska handlingen för att åstadkomma det är oftast ett hjulbyte. ”Jag byter nu till vinterdäck genom att byta hjul på bilen.”
Nä, om däcket du vill ha sitter på ett annat hjul är det hjulbyte du behöver göra.Ja men det är däckbytet som jag behöver göra.
Jag vill byta till ett däck med dubbar.Nä, om däcket du vill ha sitter på ett annat hjul är det hjulbyte du behöver göra.