Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle över ett övergångsställe, stannar upp och vänder mig för att se bilsituationen, tänker att den första bilen kommer åka förbi men den verkar stanna(som de ofta gör direkt där) så jag går, föraren hänger sig på tutan och tar ut all sin tydligen uppdämda ilska på mig. Försöker visa att den kan åka om den vill utan att köra på mig men fortsätter sen över till mittendelen av vägen. Öppnar fönstret när jag gått förbi och skriker åt mig... Tack. Du får vara arg på andra som kastar sig över vägen utan att titta efter men det var verkligen inte vad jag gjorde... Så nu känner jag mig jävligt dum för missförståndet men också inte rimlig reaktion av föraren :bag:
Ok har jag lugnat mig men nu är det mest störiga som sitter kvar och som jag glömde skriva tidigare att det inte var en privatperson utan en person under pågående arbetspass i en bil med logga... En galen privatperson hade varit enklare att acceptera. En i sin yrkesroll som vevar ner rutan och vrålar över hela området? Nej, det känns inte bra. Ingen taxichaffis alltså utan en som transporterade sig mellan kunder.

Ok har jag lugnat mig men nu är det mest störiga som sitter kvar och som jag glömde skriva tidigare att det inte var en privatperson utan en person under pågående arbetspass i en bil med logga... En galen privatperson hade varit enklare att acceptera. En i sin yrkesroll som vevar ner rutan och vrålar över hela området? Nej, det känns inte bra. Ingen taxichaffis alltså utan en som transporterade sig mellan kunder.
Om du hann se vilket företag det var skulle jag nog faktiskt ta och mejla dem och berätta vad du var med om. Ingen bra reklam för företaget precis!

Tappade bronzer som pulvriserades över handfat, toalett och golv. Perfekt kl 06:49
IMG_8004.webp

Snö 😩

Avskyr det verkligen, främst för att det blir halt. Har gjort vad jag kan nu och har flyttat tillbaka till Stockholms innerstad där snömängden på gatorna brukar vara mindre än utanför tullarna. Har också skaffat garage till bilen så att jag slipper skotta fram den.

Det verkar som att den ska försvinna redan nästa vecka vilket är glädjande!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 850
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
433
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 260
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
112 065
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ytlighet i ett förhållande.
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Black Friday