Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Sovit så rörigt.Drömmar….
Ja. Jag vaknade precis, efter att ha blivit utskälldHåller med. Sovit så rörigt.
Vill bara få sova när jag sover![]()
Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle trycka, gilla, skratta, hjärta eller ledsen gubbe på det här, men du har mina sympatier i vilket fall.Ja. Jag vaknade precis, efter att ha blivit utskälldAv en person jag aldrig träffat, och för saker jag inte gjort. Men ändå hade han egentligen rätt, och nu skäms jag lite. Och den här killen var egentligen helt rätt person att skälla
![]()
Olika bubblor.Fel låt vann enligt många.
Fb svämmar över av arga inlägg.
Jag är med i för många töntiga grupperOlika bubblor.
Min fb är inte indragen, Knappt någon säger vare sig bu eller bä.![]()
Eh, är du seriös nu?Dessa maskiner som ska blåsa bort löv osv. Timmar efter timmar… kratta löv och bär istället lata jäklar!
Lite beroende på om det gäller i villaträdgård eller nått annat så håller jag faktiskt med @Hippocampus du har ytterst sällan tillräckligt med löv för att en lövblås kan vara motiverad i en villaträdgård.Eh, är du seriös nu?
På våren? Är inte löven redan tillplattade, kleggiga och nermosade i underlaget då, så att blåsning ändå inte är en smart metod att flytta dem?Lite beroende på om det gäller i villaträdgård eller nått annat så håller jag faktiskt med @Hippocampus du har ytterst sällan tillräckligt med löv för att en lövblås kan vara motiverad i en villaträdgård.
I päronens villaområde så är det flera som blåser med en lövblås i timmar flera helger hela våren
Jag vet inte! Jag använder ingen lövblåsPå våren? Är inte löven redan tillplattade, kleggiga och nermosade i underlaget då, så att blåsning ändå inte är en smart metod att flytta dem?
Ja, efter 5-6 timmar idag blåser de ännu. Det är ju o omöjligt att tänka på något annat än lövblåsen. Har man en trädgård på kanske 500 kvm med ett träd så är det något överdrivet. Vad de gör alla dessa timmar är en gåta för mig. Själv räfsar jag löv i min trädgård från flera bokar, ekar och björkar.Eh, är du seriös nu?
Här är det torrt, vi har haft fint väder och torrt nu ett tag. Det är alltså shorts-väder. Jag har själv fixat i trädgården idag och det är torra löv.På våren? Är inte löven redan tillplattade, kleggiga och nermosade i underlaget då, så att blåsning ändå inte är en smart metod att flytta dem?
Ja, efter 5-6 timmar idag blåser de ännu. Det är ju o omöjligt att tänka på något annat än lövblåsen. Har man en trädgård på kanske 500 kvm med ett träd så är det något överdrivet. Vad de gör alla dessa timmar är en gåta för mig. Själv räfsar jag löv i min trädgård från flera bokar, ekar och björkar.
Nä tyvärr inte. Men nu verkar de iallafall ha gett upp, de började kl 9.Nu snälltolkar jag.
Dina grannar kanske har problem med kroppen, och att lövblåsen blir lösningen för att få undan löven.
Halleluja för lövblås.Nu snälltolkar jag.
Dina grannar kanske har problem med kroppen, och att lövblåsen blir lösningen för att få undan löven.
Dessa maskiner som ska blåsa bort löv osv. Timmar efter timmar… kratta löv och bär istället lata jäklar!
Ok, villaträdgård kan jag förstå irritationen i. Att det tar då lång tid är antagligen pga den lilla ytan. Man måste nästan vara två som motblåser för att det ska ge effekt. Men det är ju teknik också.Ja, efter 5-6 timmar idag blåser de ännu. Det är ju o omöjligt att tänka på något annat än lövblåsen. Har man en trädgård på kanske 500 kvm med ett träd så är det något överdrivet. Vad de gör alla dessa timmar är en gåta för mig. Själv räfsar jag löv i min trädgård från flera bokar, ekar och björkar.
Underbar ljudtolkning i text - jag riktigt hör hur illa dom låterHatar dem.
Brööööööö bröööööö brööööööö