Chock kan få en att bete sig på konstiga sätt.Det är tydligen rätt vanligt att folk handlar totalt irrationellt efter olyckor. Varför det är så vet jag inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chock kan få en att bete sig på konstiga sätt.Det är tydligen rätt vanligt att folk handlar totalt irrationellt efter olyckor. Varför det är så vet jag inte.
Det jag hörde på nyheterna var att det inte var säkert att chauffören visste att han kört på personerna.Läste just om en busschaufför som körde på tre personer i åttioårsåldern. Fine, misstag sker. Men sedan hade chauffören kört iväg.
Så sjukt beteende.
Urk. Det obehagligaste i strumpväg är strumpor som kasar ända ner till tårna i gummistövlar...Strumpor som kasar ner. Story of my life!![]()
Fick förhöjd puls bara av att läsa det därUrk. Det obehagligaste i strumpväg är strumpor som kasar ända ner till tårna i gummistövlar...![]()
Mygg och flugor har vi året om hos oss.Dottern slog mygg i stallet igår![]()
Köpte strumpor på Lindex. Höll två tvättar...
Jag känner att det är dags att börja leta efter bra pris på Centaura. Har en känsla av att vår tunnhudade sportponny kan vara känslig för flygfänMygg och flugor har vi året om hos oss.
Senaste veckorna stora mängder flugor.
Tror inte jag har kvittot kvar tyvärrNäe vad kasst! Det måste ju gå att reklamera, för så ska det ju verkligen inte vara!?
Jag köper oftast strumpor på Lindex (helt vanliga svarta strumpor i bomull). Tvättar dem i 60 grader (tror att tvättrådet sa 40...) men de brukar hålla bra - jag använder i regel strumpor tills de blir trådslitna och det går hål.
Tror inte jag har kvittot kvar tyvärr![]()
Det gör jag med. Häromdagen på jobbet kände jag nått konstigt vid hälen. Jodå mycket riktigt det var trådrent vid hälen vid frukosten..Jag använder i regel strumpor tills de blir trådslitna och det går hål.
Du är inte medlem?Tror inte jag har kvittot kvar tyvärr![]()
Det gör jag också. Sedan passeras de till strumpor till min skrivbordsstol för att skydda golvet. Nu har jag köpt nya till mig, 5 med dinosaurier på. TjusigaDet gör jag med. Häromdagen på jobbet kände jag nått konstigt vid hälen. Jodå mycket riktigt det var trådrent vid hälen vid frukosten..