Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wilma låg vid fotändan och började hulka, så jag fotade snabbt ner henne på golvet och det var med min onda fot.Nu har jag jätteont igen, trots att jag hade den lilla ortosen på mig.
![]()
Ja, tyvärr var jag inte tillräckligt snabb.Blev det ens något efter hulkandet?
Ja alltså jösses vad de Skriker vad de än gör känns det som! Ibland tror jag att någon blir mördad på gatan.Just nu tonåringar - de är verkligen högljudda.
Alltså jag är ledsen att jag skrattar, men sorgligare köttbit har jag sällan sett! Jag hoppas att du fick äta och bli mätt ändå!Timern på min airfryer gick sönder, den var ett antal år gammal och väldigt billig. Hade planerat att köpa en ny. Väl genomstekt.Visa bifogad fil 163403
Och de klampar omkring, som hästar och det låter som de tacklar väggarna. Sen varvar de det hela med att dammsuga.Ja alltså jösses vad de Skriker vad de än gör känns det som! Ibland tror jag att någon blir mördad på gatan.
(Det gjorde jag aaaaldrig! )
Och de klampar omkring, som hästar och det låter som de tacklar väggarna. Sen varvar de det hela med att dammsuga.![]()
Onödigt problem eftersom du inte ska äta semlor över huvud taget. "hytter med fingret"Nä, men det ska vara en 'riktig' semla. Även om jag vet att det inte ska vara någon skillnad kommer jag sitta och känna efter hela tiden och tänka att det är skillnad.
Vi satte dit fötterna som instruerat. Så, stod den kvar på sin plats nu när jag kom hem? HAHA nej men såklart inteTvättmaskinen igen... LG ville ju inte köpa att maskinen fortfarande vandrar efter att tekniker var ut för att den inte vandrade just då - tills jag fick det på video, då blev det tyst ett tag. Sambon fick sen ett mail med länk till fötter vi kan köpa till maskinen. Och nu har det kommit en räkning på det initiala besöket av tekniker också.
Aldrig mer LG! Jävla klåpare är de!![]()
Det är tydligen rätt vanligt att folk handlar totalt irrationellt efter olyckor. Varför det är så vet jag inte.Läste just om en busschaufför som körde på tre personer i åttioårsåldern. Fine, misstag sker. Men sedan hade chauffören kört iväg.
Så sjukt beteende.