Det är ju en risk man tar med fonder.Fonderna har typ störtat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju en risk man tar med fonder.Fonderna har typ störtat.
Nähä det visste jag inte…..Det är ju en risk man tar med fonder.
Tittade på i nån minut när chefen höll på med löner i nya systemet igår på jobbet. Såg grymt segt ut den behövde ladda sidan delvis igen varje gång hon skrev in jobbad tid innan hon kunde spara + att hon behövde spara efter varje dag.Alla poster till höger ska beviljas. Man kan inte klicka i alla rader och sen godkänna... utan man måste öppna varje post för sig och bevilja separat
Praktiskt
Visa bifogad fil 163309
Har råkat ut för samma. Provade slå av vpn och då gick det snabbare.Arbetar med uppdataringar 4%
Fem minuter senare: 6%
![]()
Jag känner att det är lite olämpligt att börja pilla med något alls medan den håller på med installationer, omstarter och vad det nu är bakom den svarta skärmbilden.Har råkat ut för samma. Provade slå av vpn och då gick det snabbare.
Låter som ett "vanligt" bedrägeriförsökHar två missade samtal från ”inget uppringnings-ID” varav det senaste spelade in ett röstmeddelande. Känns som om de börjat prata innan pipet för det framgår inte var de ringer från eller telnr dit. Det enda som framgår är att de kommer göra en debitering av mitt konto. Om jag vill avbryta det ska jag klicka på en siffra, om jag vill ha återbetalning ska jag klicka på en annan siffra.
What?
Har aldrig fått ett sådant här samtal heller, känns jättekonstigt. Kan inte göra annat än att vänta på eventuell debitering![]()
Har två missade samtal från ”inget uppringnings-ID” varav det senaste spelade in ett röstmeddelande. Känns som om de börjat prata innan pipet för det framgår inte var de ringer från eller telnr dit. Det enda som framgår är att de kommer göra en debitering av mitt konto. Om jag vill avbryta det ska jag klicka på en siffra, om jag vill ha återbetalning ska jag klicka på en annan siffra.
What?
Har aldrig fått ett sådant här samtal heller, känns jättekonstigt. Kan inte göra annat än att vänta på eventuell debitering![]()
Aha! Jag upptäckte det medan den laddade ner uppdateringen, så skärmen hade inte blivit svart än.Jag känner att det är lite olämpligt att börja pilla med något alls medan den håller på med installationer, omstarter och vad det nu är bakom den svarta skärmbilden.
Tror inte ens jag kan göra något. Annat än stänga av med knappen. Vilket jag är strängeligen instruerat att inte göra.
Vågar inte göra annat än lojalt följa direktiven från Fönsterguden.
Det är förmodligen den ackumulerade reprimanden för att jag inte låtit den få kontakt med uppkopplingen var och varannan dag....
Oj! Exploderade?Skulle tvätta min kudde, och sen exploderade i tvättmaskinenInte nog med att jag behövde städa, jag måste köpa en ny kudde dessutom!
Är också himla trött. Speciellt kvällstid. Också järnbrist men tar järntillskott. Hoppas det vänder snartStör mig på min enorma trötthet numera. Orkar inget. Jobbar och går ut med hundarna och sover bort tid. Det är lång tid till den 13 mars då jag får järnpåfyllning. Det var i det här läget jag INTE ville hamna när jag bad om att VC skulle reagera "i tid" den här gången....