Störiga saker vi stör oss på, del 39

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 368
  • Visningar Visningar 68 431
Lyckades klanta mig och skicka iväg min inlämningsuppgift utan koden från urkund 🤦‍♀️ Sitter nu och lyssnar på dagens föreläsning på zoom men överväger att skita i det. Läraren sitter ändå bara och läser innantill i power pointen. Kan lika bra läsa det sedan

Folk som försvarar män eller pojkar som beter sig illa
För ett tag sedan var det en ung tjej i butiken som frågade mig om tre killar hade lämnat butiken för de brukade retas och knuffa henne en gång hade hon fallit omkull och blivit sparkad i ryggen av dessa tre :mad: Så hon ville inte gå till kassan innan de hade gått
Frågade sen en kollega om hon visste vem tjejen var och får till svar
”Ja guuud hon är så jobbig hon får väl bara gå nån annan väg om hon tycker killarna är jobbiga” O_o

Okeeeej så en ung tjej ska gå omvägar för att undvika tre killar som uppenbarligen inte kan uppföra sig :down:
Visst jag vet inte hela historien men jag står ju definitivt på den unga tjejens sida alla dar i veckan

Och detta kommer från en kollega som helst vill jobba med manliga kollegor för det känns ”tryggare”
Tro fan världen ser ut som den gör

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 093
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 854
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 443
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
13 300
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka