Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ändraInsåg nu att jag kanske skrivit fel rubrik Det borde kanske stå 2024/25.
Jag har för mig att arenan är ovanligt liten, de har nämnt måtten tidigare år men i år såg jag inte från början så jag kan ha missat om de kommenterat det.Ja, svårt och trångt som sagt! Så många som haft problem och så många som utgått. Jag blev faktiskt positivt överraskad över att Fuchs utgick, det känns inte riktigt som hans grej annars (jag är inget fan av honom). Är det en ovanligt liten arena, har de sagt något om det? Eller är det bara omställningen från ute till inne som gör att det ser trångt ut?
Ja, svårt och trångt som sagt! Så många som haft problem och så många som utgått. Jag blev faktiskt positivt överraskad över att Fuchs utgick, det känns inte riktigt som hans grej annars (jag är inget fan av honom). Är det en ovanligt liten arena, har de sagt något om det? Eller är det bara omställningen från ute till inne som gör att det ser trångt ut?
Jag har inte börjat titta än men Oslos arena är väl inte jättestor men inte så liten som Helsingfors som är nästa vecka.Jag har för mig att arenan är ovanligt liten, de har nämnt måtten tidigare år men i år såg jag inte från början så jag kan ha missat om de kommenterat det.
Så tråkigt för Mans Thijssen, men klokt att utgå så snabbt.
Nån som kollar?