Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va fan! Ta det lite lugnt innan du slår ihjäl dig.Snubblade på hallmattan när jag gick till köket och smällde ner foten igen!Andra gången efter operationen, som tur var inte lika smärtsamt som första gången men foten känns som den domnat bort. Lagt mig i sängen igen och tagit mer värktabletter.
![]()
Jag hade inte bråttom, men jag tror katterna vässar klorna på den så ibland är den ihopknövlad och nu var det ett veck kvar på den. Behöver att mattan ligger kvar så att ta bort den är inget alternativ.Va fan! Ta det lite lugnt innan du slår ihjäl dig.
Jag funderar varför du ramlar hela tiden? Går du inte md kryckor?Jag hade inte bråttom, men jag tror katterna vässar klorna på den så ibland är den ihopknövlad och nu var det ett veck kvar på den. Behöver att mattan ligger kvar så att ta bort den är inget alternativ.
Vaddå lite 80 tals mintgrön är väl inte felNej @Gunnar bara nej till den färgen, ser ut som någon laget ett frostat badrumsfönster över färgen
Jag hoppar på ett ben med kryckorna, har ingen aptit så har nöjt mig med 1 tallrik fil/dag och äter maxdos tramadol så jag är ganska vinglig och har dålig ork då jag även sover väldigt dåligt, några timmar i taget och inte en hel natt.Jag funderar varför du ramlar hela tiden? Går du inte md kryckor?
+ Det är nästan alltid en fyrfoting i vägen som jag måste peta bort med kryckorna och hög tröskel till badrummet.Jag hoppar på ett ben med kryckorna, har ingen aptit så har nöjt mig med 1 tallrik fil/dag och äter maxdos tramadol så jag är ganska vinglig och har dålig ork då jag även sover väldigt dåligt, några timmar i taget och inte en hel natt.
Nu var det kryckan som jag snubblade med sist och den här jäkla ortosen jag blev hemskickad med är större än den jag hade tidigare = klumpig.
Vad tyckte lillen om pappas nya uppsyn?Maken rakade av skägget och sparade mustaschenHan passar mycket bättre i skägg än utan, och mustasch?!
(En inte helt seriös störning kanske jag ska tillägga)
Han sover, så vi får se imorgon. StackarnVad tyckte lillen om pappas nya uppsyn?
Minns när min make rakade bort mustaschen en sommar. Först skrattade jag och svärmor tills vi kved, sen fick han dyrt och heligt lova att aldrig göra om det!Maken rakade av skägget och sparade mustaschenHan passar mycket bättre i skägg än utan, och mustasch?!
(En inte helt seriös störning kanske jag ska tillägga)