Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför gör man det? Alltså plockar med händerna? Jag har hört om det tidigare, men fattar inte grejen, varför gör man det ens?Jag stör mig på äldre gubbslem som plockar lösgodis med HÄNDERNA!!
(Ja, jag skällde på honom och han tittade bara på mig som om jag var dum i huvudet.)
För att man är lat, ouppfostrad och hänsynslös.Varför gör man det? Alltså plockar med händerna? Jag har hört om det tidigare, men fattar inte grejen, varför gör man det ens?
Påminn mig inte. Vill också ha lite lösgodis. Kanske inte det han tafsat på! Men lite ihopplock hade varit gott!För att man är lat, ouppfostrad och hänsynslös.
Grr, skulle velat haft lite godis hemma nu så det får bli min störning.![]()
De tycker väl att det är lättare antar jag. Eller så är de blåsta idioter som bara tänker på sig själva.Varför gör man det? Alltså plockar med händerna? Jag har hört om det tidigare, men fattar inte grejen, varför gör man det ens?
Kunden anser att eftersom hen är kund så får man bete sig som man villDe tycker väl att det är lättare antar jag. Eller så är de blåsta idioter som bara tänker på sig själva.![]()
Ja men eller hur. Finns även yngre personer av båda könen som håller på med detta otyg. Oftast när de tar godis med papper på. Ursäkten när jag säger till är just den: "Jamen, det är ju papper på". Ja, men de godisar som dina sunkiga händer rör vid som inte hamnar i din påse kanske hamnar i min påse och ligger emot godis utan papper som jag sedan äter. Jag har inte särskilt mycket bacillskräck (då borde man väl iofs inte äta lösgodis allsJag stör mig på äldre gubbslem som plockar lösgodis med HÄNDERNA!!
(Ja, jag skällde på honom och han tittade bara på mig som om jag var dum i huvudet.)
Känns som min gamla störning blev aktuell igen.
![]()
Ja, men den syns i alla fallDen gula färgen högst upp på sidan.