Störiga saker vi stör oss på, del 39

Jag stör mig på äldre gubbslem som plockar lösgodis med HÄNDERNA!! 😵🤯

(Ja, jag skällde på honom och han tittade bara på mig som om jag var dum i huvudet. 🙄)
Varför gör man det? Alltså plockar med händerna? Jag har hört om det tidigare, men fattar inte grejen, varför gör man det ens?

För att man är lat, ouppfostrad och hänsynslös.

Grr, skulle velat haft lite godis hemma nu så det får bli min störning. :d
Påminn mig inte. Vill också ha lite lösgodis. Kanske inte det han tafsat på! Men lite ihopplock hade varit gott!

Men det förvånar mig ändå att man tar med händerna, man måste på något vis tycka att det är bättre?

Hundarna har varit ute på kvällskissen men nu har varulven ändå ingen ro i kroppen, tror det är omställningen till sommartid som stör honom. :rage:

Nä, inte det men om den förbaskade hunden kunde lägga sig istället för att tassa runt skulle jag vara glad. Fick nyss gå upp för att se vad han sysslade med och skulle passa på att gå på toaletten när jag ändå var uppe, då tappade jag balansen och ramlade i badrummet och DET är störande! :arghh:

Jag stör mig på äldre gubbslem som plockar lösgodis med HÄNDERNA!! 😵🤯

(Ja, jag skällde på honom och han tittade bara på mig som om jag var dum i huvudet. 🙄)
Ja men eller hur. Finns även yngre personer av båda könen som håller på med detta otyg. Oftast när de tar godis med papper på. Ursäkten när jag säger till är just den: "Jamen, det är ju papper på". Ja, men de godisar som dina sunkiga händer rör vid som inte hamnar i din påse kanske hamnar i min påse och ligger emot godis utan papper som jag sedan äter. Jag har inte särskilt mycket bacillskräck (då borde man väl iofs inte äta lösgodis alls :angel1: ) men detta är verkligen en ick hos mig.

Känns som min gamla störning blev aktuell igen. 😁😅

G0edlST.jpeg

Och därför använder jag en sån där boll man lägger direkt i maskinen. Det är party!

Haft ångest och varit väldigt stressad nu snart 2 veckor pga livsförändringar.
Undrar om jag är känslig? Det är jag nog då jag varit i ett kaos flera år.. men så tänker jag att jag måste lära mig klara av det. Men jag antar att alla andra klarar av sånt? De kanske tar hjälp av andra, jag har inte så många i min omgivning.
Därför jag vill ha så lite saker jag är beroende av andra för så jag inte kommer i dessa situationer.
Men har svårt o se ett liv utan djur med. Då vet jag inte vad jag ska leva för alls.

Snubblade på hallmattan när jag gick till köket och smällde ner foten igen! 😫 Andra gången efter operationen, som tur var inte lika smärtsamt som första gången men foten känns som den domnat bort. Lagt mig i sängen igen och tagit mer värktabletter. 😥

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
94 675
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 522
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 510
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 758
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka