Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ju halvstryp som är ställbara, passar flera hundar.Tack för tips ska kolla där!
@tanten visst fungerar det men hopplöst dyrt till en hund där halsbandet aldrig syns Därför testade jag detta, hittade det begagnat också, inte mycket använt.
Det är ett sånt jag har som är för stort för honom när det är ihopdraget
Går ju att köpa en eller två storlekar mindre.Det är ett sånt jag har som är för stort för honom när det är ihopdraget
Det var det som var min störning, att behöva göra nu ju, nu när allt annat kommer och har kommit den här månaden. Söndrig hörapparat, sjukvårdskostnader, mediciner, kostnad för att jag fick hjälp av fastighetsskötaren att komma in i min lägenhet när jag tappade min nyckel, hyreshöjning, visserligen från januari men knappast att min lön höjts lika mycket... osv. Störningen är att det inte spridit ut sig alls.Går ju att köpa en eller två storlekar mindre.
Haha. Att halsbandet skulle vara dynligt har aldrig slagit migTack för tips ska kolla där!
@tanten visst fungerar det men hopplöst dyrt till en hund där halsbandet aldrig syns Därför testade jag detta, hittade det begagnat också, inte mycket använt.
Det är lite som med häst, att köpa snygga saker till sin hund. Med dobermann, wow liksom, prylarna syns, täcke, halsband osv.... med husky, ja.. täcke? WHAT?! Nähä, inte det. Halsband.... rotar i pälsen "DÄR är det". Sele..."nej kopplet sitter inte fast i ryggraden på min hund, det ser bara ut så, där under pälsen sitter en snygg sele"Haha. Att halsbandet skulle vara dynligt har aldrig slagit mig
Tänker jag synliga halsband är vinthund det första jag tänker på
En långhårig phalene döljer också halsbandet bra.
Har ett i mjuk syntet med metallspänne.