Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nepp. Problemen bara förökar sig.Pannlampa is that shit. Då kan du ju inte koka vatten heller till avfrostning.
Håller helt med! Vi ska betala 1200 i elnät och 300 i förbrukning. Helt galet..Stör mig förbannat mycket på att elnätsavgifterna är galet höga! På en elräkning på 148kr ska jag behöva betala 800kr för elnätsavgiften. Det är ju sjukt!
+1Stör mig på mitt humör.
Arg och på vippen att börja gråta
Jag älskar Klarna och blir lite tveksam när det inte finns som alternativ.Klarna, jävla skitalternativ när man ska handla på nätet.
Jag önskar det inte var per automatik så fort jag ska beställa något, nu går det inte att betala med Swish längre efter jag bytte mobilnr.Jag älskar Klarna och blir lite tveksam när det inte finns som alternativ.
Skulle aldrig lita på plastspännen på stora hundarHalsbandet släppte när jag var ute med spionen. Ett hyfsat ordentligt halsband med rejält plastspänne av märket hurtta, men när jag köpte det tänkte jag att det är märkligt att det inte finns dubbla ringar ifall spännet går sönder (en var sida om det) eller liknande så att det bara kan släppa. Tänkte sedan att de visste väl vad de gjorde. Eller inte, inte till en husky som rusar och slänger sig i kopplet och busar med sin polare... Han kom som tur var på inkallning, efter att ha sprungit runt mig lite på koppellängds avstånd, som om han inte ens förstod att han var lös. Hans strypkedja känns lite trång när jag ska dra den över huvudet på honom och en större känns lite stor, och han som numera går fint i vanligt halsband utan att behöva ha halti och dubbelkoppling. Blir tjurig! Behöver inte detta just nu!
Nej det har jag aldrig gjort förut heller men folk använder ju det.... Han väger 25 kg och är ju inte så stor enligt folk (men jag tänker att storleken har ingen betydelse när han är en dragkonstnär och har styrka i det). Problemet jag upplever är att han har stort huvud och liten hals. Så svår med halsband, och har inte hittat snygga, billiga och som passar en pälsboll. Mycket enklare med dobermann där halsbanden är ett "smycke"Skulle aldrig lita på plastspännen på stora hundar
Ett halvstryp i lagom längd borde väl bli bra till herrn?
Amoken.com har fina halvstryp till bra pris och många storlekar så kolla på dem.Nej det har jag aldrig gjort förut heller men folk använder ju det.... Han väger 25 kg och är ju inte så stor enligt folk (men jag tänker att storleken har ingen betydelse när han är en dragkonstnär och har styrka i det). Problemet jag upplever är att han har stort huvud och liten hals. Så svår med halsband, och har inte hittat snygga, billiga och som passar en pälsboll. Mycket enklare med dobermann där halsbanden är ett "smycke"
Hade förresten Enyas gamla halvstryp i läder och kedja till honom tidigare och när det var åtdraget var det lite stort, men jag tror jag tar det ändå, det hade jag glömt jag har kvar. Så kan jag köpa ett nytt till honom sedan istället.
Använd läderhalsband, alltså helt i läder med ett vanligt spänne?Nej det har jag aldrig gjort förut heller men folk använder ju det.... Han väger 25 kg och är ju inte så stor enligt folk (men jag tänker att storleken har ingen betydelse när han är en dragkonstnär och har styrka i det). Problemet jag upplever är att han har stort huvud och liten hals. Så svår med halsband, och har inte hittat snygga, billiga och som passar en pälsboll. Mycket enklare med dobermann där halsbanden är ett "smycke"
Hade förresten Enyas gamla halvstryp i läder och kedja till honom tidigare och när det var åtdraget var det lite stort, men jag tror jag tar det ändå, det hade jag glömt jag har kvar. Så kan jag köpa ett nytt till honom sedan istället.
Tack för tips ska kolla där!Amoken.com har fina halvstryp till bra pris och många storlekar så kolla på dem.