Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Tittade på ett ruckel i somras, som annonserades som 70kvadrat. Jag stegade och fick det till 50-55 kvadrat. Nu är det renoverat och anges vara 80kvadrat trots att ritningen i annonsen tydligt är 10x6,8m utvändigt 🤯
Så inte nog med att jag misstänker att man skarvat lite i ritningen, man får även 10x6,8 till 80? 😤😂

Denna förbannade jävla hosta, jag blir tokig! Har fått skjuta upp ena kattens veterinärbesök en vecka och allt fix och julbak blir inte av heller i nuläget. Kommet jag ens få fira nån jul i år?! :arghh:
Min bror som brukar hosta hela vintern hade fått någon typ av astmamedicin utskriven just för att lindra hostan. Vet ju inte varför du hostar men kan kanske vara något att ta uppmed vc/ läkare?

Min bror som brukar hosta hela vintern hade fått någon typ av astmamedicin utskriven just för att lindra hostan. Vet ju inte varför du hostar men kan kanske vara något att ta uppmed vc/ läkare?
Tack för tips! Här är det inte värre än en sketen förkylning turligt nog så det går nog över snart hoppas jag 😅

Behöver städa. Tog fram dammsugaren och inser att munstycket fallit isär. Hittar inget vettigt sätt att få tillbaka ursprungsdesignen.
Googlar, nästan 1300 spänn och en veckas leveranstid.

Hoppas på bättre 2025. 2024 har varit en ekonomisk katastrof :banghead:
Jag har Twinner. Tycker det är både bättre än originalet (glider i alla riktningar, går under låga möbler, kan vinklas bättre). Har hållit massvis med år.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 413
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 367
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
594
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 795
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Svensk vatten - är det SÅ gott?
  • Hönstråden II