Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min bror som brukar hosta hela vintern hade fått någon typ av astmamedicin utskriven just för att lindra hostan. Vet ju inte varför du hostar men kan kanske vara något att ta uppmed vc/ läkare?Denna förbannade jävla hosta, jag blir tokig! Har fått skjuta upp ena kattens veterinärbesök en vecka och allt fix och julbak blir inte av heller i nuläget. Kommet jag ens få fira nån jul i år?!
Tack för tips! Här är det inte värre än en sketen förkylning turligt nog så det går nog över snart hoppas jagMin bror som brukar hosta hela vintern hade fått någon typ av astmamedicin utskriven just för att lindra hostan. Vet ju inte varför du hostar men kan kanske vara något att ta uppmed vc/ läkare?
Köp ett universalmunstycke. Finns för ett par hundralappar.Behöver städa. Tog fram dammsugaren och inser att munstycket fallit isär. Hittar inget vettigt sätt att få tillbaka ursprungsdesignen.
Googlar, nästan 1300 spänn och en veckas leveranstid.
Hoppas på bättre 2025. 2024 har varit en ekonomisk katastrof
Jag har Twinner. Tycker det är både bättre än originalet (glider i alla riktningar, går under låga möbler, kan vinklas bättre). Har hållit massvis med år.Behöver städa. Tog fram dammsugaren och inser att munstycket fallit isär. Hittar inget vettigt sätt att få tillbaka ursprungsdesignen.
Googlar, nästan 1300 spänn och en veckas leveranstid.
Hoppas på bättre 2025. 2024 har varit en ekonomisk katastrof
Aha. Ser bättre ut än de universal jag lyckats googla fram.Jag har Twinner. Tycker det är både bättre än originalet (glider i alla riktningar, går under låga möbler, kan vinklas bättre). Har hållit massvis med år.
De är väldigt bra, vi har en liknande i grönt. RekommenderasAha. Ser bättre ut än de universal jag lyckats googla fram.
Aha. Ser bättre ut än de universal jag lyckats googla fram.
Vet du hur länge modellen funnits?En gång i forntiden tillverkades Twinner i Svanabyn, där särbon härstammar ifrån
Vet du hur länge modellen funnits?