Absolut!Okej, men det är väl ändå trevligt att få? Så man vet att det är mottaget ens…
Men eftersom det är så sällsynt förundrades jag lite över din störning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Okej, men det är väl ändå trevligt att få? Så man vet att det är mottaget ens…
Fukt fukt fukt.Det har väl kommit in fukt någonstans
Eller är det elfel
Elfel är djävulens verk
Vi måste ringa om vi är sjuka alltså verkligen använda telefonen till det den är skapt förAbsolut!
Den var inte min, även om jag håller med om den. @Nixehen störde sig på utebliven återkoppling, tycker inte det är konstigt alls.Absolut!
En del säger att kattsand i en strumpa kan hjälpa till att minska fuktenFukt fukt fukt.
Lägger inte pengar på att laga eftersom jag kan leva med det.
Det gör vi också. Nån gång har jag smsat vid halv fem att han skall ringa när han sett det. Det var när min manliga sambo höll på att föda barn aka hade misstänkt gallsten.Vi måste ringa om vi är sjuka alltså verkligen använda telefonen till det den är skapt för
Och ja då får man återkopplingen direkt i örat vare sig man vill eller inte
Det måste vi också, men vi ringer det vanliga numret till jobbet och nattpersonalen svarar. De fyller i ett sjukdomsformulär där man skriver vem som är sjuk/vabbar så tar chefen det när hen kommer in.Vi måste ringa om vi är sjuka alltså verkligen använda telefonen till det den är skapt för
Man kan ju då också höra exakt hur irriterad chefen blir
Vi måste också ringa, och inte bara till vår avdelningschef utan också till hotellets general manager. Jag tror den policyn är på plats för att inte göra det så lätt för folk som kanske egentligen inte är så sjuka. Vi har rätt många partajande studenter i staben.Vi måste ringa om vi är sjuka alltså verkligen använda telefonen till det den är skapt för
Man kan ju då också höra exakt hur irriterad chefen blir
Nej vi måste ringa chefen eller en av cheferna beroende på om någon är på semester eller utbildningDet måste vi också, men vi ringer det vanliga numret till jobbet och nattpersonalen svarar. De fyller i ett sjukdomsformulär där man skriver vem som är sjuk/vabbar så tar chefen det när hen kommer in.
Man fick bara en gaffel till Så egentligen är det kanske det jag stör mig på? Nåja, uppätna blev de i alla fall allihop, till slut!
Om det är till någon tröst så hände det mig också häromveckan, och jag är 33 och frisk som en nötkärna. Jag blev väldigt paff men satte mig glatt nerMåste se gammal ut. På spårvagnen reste sig en ung tjej och erbjöd mig sin plats. Ja, jag var tacksam. Jag har så svårt att gå och stå numera.
Stör mig på att jag inte kom iväg till återvinningen igår.
Idag är det minusgrader och min baklucka har frusit ihop. Som den gör varje köldperiod.
Och försöker jag öppna fastnar den i halvläge och då går bilen inte att låsa. Och luckan inte att öppna.
Åker vidare med bakluckan full av återvinning och sopor
Min erfarenhet är att det går fort när det inte behövs någon extra utredning om fornlämningen. Beror på vad det är för fornlämning också förstås.Allt krångel och pappersarbete när man ska renovera... Jag sökte tillstånd från kommunen för att få borra för bergvärme. Inga problem. Besked på en vecka
Ja, förutom då att mitt borrhål ligger 40 meter från en fornlämning och då måste jag ha tillstånd från länsstyrelsen också. Och deras handläggningstid är upp till 150 dagar. Känns helt orimligt, det är en anlagd trädgård och en väg mellan mig och fornlämningen, jag kan verkligen inte se hur lilla borrhål påverkar den... Och arbetet ska påbörjas i mars är det tänkt
Handbromsen ska man väl låta bli att använda vid minusgrader (så gott det går)?Tror snarare att den bildat pakt med handbromsen som inte heller funkar i kyla
Tack! Hoppas också det! Min känsla är att om man bara tittar på ansökan så ser man att det inte är något problem, men det står typ i fetstil på hemsidan att "räkna med 150 dagar i handläggningstid" pga Ostlänken och högt tryck på ansökningar. Förvisso står det "under 2024", det kanske har lugnat sigMin erfarenhet är att det går fort när det inte behövs någon extra utredning om fornlämningen. Beror på vad det är för fornlämning också förstås.
Vi brukar kolla med länsstyrelsen innan vi ger tillstånd, antar det är olika i olika kommuner. När vi skickar in remiss brukar vi få svar på någon dag. Hoppas de är snabba för dig också!
Tveksamt. Handbromsvajern har en muff som håller fukten borta, den är trasig. Bakluckan fattar jag inte hur det skulle funka, speciellt eftersom jag inte har en aning var det frusit.En del säger att kattsand i en strumpa kan hjälpa till att minska fukten
Så kanske det fryser mindre ofta