Vad gör vi? Del CCX

athena_arabians

Trådstartare
Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering...

_20250227_124656.webp

Väntar på att ta bussen till centrum för att gå till tandläkaren. Vill inte. Hade epanfall i morse så den lyckan varade länge ju.... men kanske inte konstigt, svårt att sova i natt pga att jag ska gå till tandläkaren och jobbade för länge i går, blev för mycket.

Jag föreslog för hundarna att jag kan skicka spionen dit med mitt kort så kan han göra en undersökning, sa också att han får ha med sig lilltösen som bodyguard eftersom det nog inte går bra att skicka en pandalik hund till stan liksom.... De var med på det. Vet dock inte om tandläkaren köper det rakt av? Han borde, får ju betalt! Spionen har kortet med sig ju!

Lååååång dag idag. Både i ren arbetstid och upplevelse.
Ska ut om 25 minuter, men fram tills dess har jag inte mycket att göra. Ingen mening att dra igång något heller..

Symaskin 2 på dissektionsbänken, den är bara att riva i småbitar för allt, precis allt, sitter fast eller rör sig så sakta som om det var deg i lagren. Denna har nog inte fått en droppe olja sen tillverkningen.

@Fjordfrälst angående arbetsförmedlingen så satt jag på plats 12 i närmare 30 minuter sen hoppade det ner till min tur på mindre än två minuter. Sen tog samtalet med dem kanske 3 minuter såatteh kändes inte direkt tidseffektivt för mig. Som tur är var ju Marodören på förskolan.

@Fjordfrälst angående arbetsförmedlingen så satt jag på plats 12 i närmare 30 minuter sen hoppade det ner till min tur på mindre än två minuter. Sen tog samtalet med dem kanske 3 minuter såatteh kändes inte direkt tidseffektivt för mig. Som tur är var ju Marodören på förskolan.

Jag behover ringa "sjukkassan" har ... och ser inte fram emot det da jag inte kan hanga pa laset och ringa precis nar de borjar :arghh:

Just nu känns det tungt. Mamma blir otroligt lurad men jag kan inte göra något mer. Blodiglarna har iglat sig fast ännu mer. Jag kan inte göra något. Hela dagen i Göteborg med släktingen var ganska bortkastad egentligen även om vi kom en bra bit på väg hade vi inte behövt gå till banken utan allt hade kunna skötas online. Stackars Nordea personalen var otroligt trötta på oss. Hens mobilkort hade dessutom låsts så jag måste i panik springa iväg och köpa ett kontantkort.

All sorg börjar nu forsa över mig. Grävt fram ångestdämpande. Om det behövs är det just nu. Äter allt inom sikte och får lite panik över det. Mitt bs jojoar efter att ha hållit sig så fint och stabilt.

Vet inte, borde kanske skriva i stör oss på tråden. Men ja, allting känns bara nattsvart just nu. Vill bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och sluta tänka.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 030
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 042
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 161
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 291
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka