Störiga saker vi stör oss på, del 38

"Nej då, inte alls, jag tänkte bara ligga hemma i fyra veckor för nöjes skull.
Men om det inte passar verksamheten så kommer jag gärna tillbaks efter en vecka, river upp operationssåret, och blir körd till sjukhuset med ilfart för ny operation och ännu längre sjukskrivning. "
Ja exakt
Hallå vi är människor här
Tillägg denna kollegan ska ni veta jobbade faktiskt med gipsad handled och utförde alla sina uppgifter som innebär en hel del lyft utan hjälp

Senast ändrad:
Jag skulle verkligen inte vilja gå tillbaka till att INTE ha den hushållsnära insamlingen. Ytterst drygt att samla på sig en massa förpackningar och dylikt och sedan behöva köra iväg med det. Ofta till överfulla containrar så man fick ta hem hälften igen... :cautious:

Jag tar med mig en kartong eller en plastpåse när jag går på PW. Betydligt störigare att få plats med två tunnor där inte ens en får plats.
Måste alltså ta bort något: brevlåda och växtligheten runt denna alternativt ta bort min rabatt. Ingetdera lockar mig.

Jag tar med mig en kartong eller en plastpåse när jag går på PW. Betydligt störigare att få plats med två tunnor där inte ens en får plats.
Måste alltså ta bort något: brevlåda och växtligheten runt denna alternativt ta bort min rabatt. Ingetdera lockar mig.
Lika illa hemma, jag har inbyggt i staketet för 1 tunna, det varken går eller får plats med en till och i jätteformat.

Ja, jag har varit inne på det. Tyvärr möjliggör inte jobbschemat det riktigt. Vården är redigt blä.
Sen vet jag nog inte heller vart jag skulle åka eller göra riktigt.
Jag har inga bra tips men det behöver ju vara långt bort eller göra nåt särskilt bara en trevligt hotell någonstans i en ny stad en kort tågresa bort kanske
En utställning ett museum besöka ett slott och en god middag och en natt på ett trevligt hotell
Och det kan ske mitt i veckans så kanske någon vill byta pass om det går?

Ringde hälsocentralen för lite mer än tre veckor sedan för att boka tid hos lälare och sjuksköterskan sa att de skulle återkomma. Hörde nada. Ringde i måndags eftermiddag för att kolla läget och det lät lagomt förvirrat. Misstänker starkt att jag fallit mellan stolarna igen för efter att ha tryckt på lite fick jag nu ikväll en kallelse på en tid i slutet av nästa månad.

Först mådde jag dåligt över att jag inte fick en tid, nu har jag ångest över det inbokade läkarbesöket. Typiskt mig.

Stör mig på en kollega som nästan varje, om inte varenda em-skift sitter och tittar på mobilen med avstängd maskin och samlar flex. En kväll gjorde hen ingenting på över fyra timmar!! Jag hoppas att hen är kvar när jag förhoppningsvis får ett nytt jobb så jag kan skvallra skiten ur hen.

Stör mig på en kollega som nästan varje, om inte varenda em-skift sitter och tittar på mobilen med avstängd maskin och samlar flex. En kväll gjorde hen ingenting på över fyra timmar!! Jag hoppas att hen är kvar när jag förhoppningsvis får ett nytt jobb så jag kan skvallra skiten ur hen.
Men är det skvallra att påpeka att någon faktiskt inte jobbar på jobbet :confused:

På att edamamebönorna i min sallad är så hala att de bara glider runt i skålen och hoppar av gaffeln i parti och minut :mad:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 656
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 814
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 372
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka