I vanliga fall får jag finnar sen mens en vecka senare. Nu fick jag finnar och mensen kom direkt efter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle uppfattas som det. Är redan rätt kass stämning och arbetsplatsen är så pass liten att alla skulle få reda på att det var jag som sa någotMen är det skvallra att påpeka att någon faktiskt inte jobbar på jobbet![]()
Ah jag förstårDet skulle uppfattas som det. Är redan rätt kass stämning och arbetsplatsen är så pass liten att alla skulle få reda på att det var jag som sa något![]()
[td] Is Kimchi attacking your hands and feet? ![]() |
Jag har haft många bra arbestgivare och har ALDRIG fått någon sådan återkopppling?Stör mig på mängden ångest det ger mig att man, från mitt jobb, aldrig får någon som helst återkoppling på sin sjuk-/vabanmälan. (Som görs via Mail.) Jag kan ju tycka att det borde ta max 1min att knåpa ihop ett svar i stil med ”Oj vad tråkigt att höra. Krya på dig!”. I min värld är det lite vanligt hyfs att svara iaf, men så gör man inte här.
Och det totalt uteblivna svaret gör att jag får ångest och tänker att cheferna är arga/sura/hatar mig/etc.![]()
Bakluckan kanske vill ha en filt den fryser juStör mig på att jag inte kom iväg till återvinningen igår.
Idag är det minusgrader och min baklucka har frusit ihop. Som den gör varje köldperiod.
Och försöker jag öppna fastnar den i halvläge och då går bilen inte att låsa. Och luckan inte att öppna.
Åker vidare med bakluckan full av återvinning och sopor
Tror snarare att den bildat pakt med handbromsen som inte heller funkar i kylaBakluckan kanske vill ha en filt den fryser ju![]()
Okej, men det är väl ändå trevligt att få? Så man vet att det är mottaget ens…Jag har haft många bra arbestgivare och har ALDRIG fått någon sådan återkopppling?
Det har väl kommit in fukt någonstansTror snarare att den bildat pakt med handbromsen som inte heller funkar i kyla![]()