Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fördelen att om mina kunder är fulla så måste jag tillse att dom inte handlar och får visa ut dom ur lokalen!Måste folk vara fulla då de kommer för att handla? Och om de nu måste det, måste de då fråga en massa frågor, ibland gång på gång, då de inte förstår svaren pga promillehalten?
Ja ja, jag vet att det är fredag. Och jag stör mig på att jag stört mig på mitt jobb orimligt många gånger den här veckan![]()
Precis, och sängarna sitter rimligtvis ihop med både en kardborresöm mellan madrasserna samt en metallhake mellan baserna - sedan har man en fullstor bäddmadrass ovanpå!Vissa hotell har sängarna så för att kunna ha det både som ett rum med dubbelsäng och som ett rum med två enkelsängar
Precis, och sängarna sitter rimligtvis ihop med både en kardborresöm mellan madrasserna samt en metallhake mellan baserna - sedan har man en fullstor bäddmadrass ovanpå!
Det får gå gode vilt till innan man ramlar ned emellan kan jag lova!![]()
Iså fall skulle jag bli gode imponerad! Bara för att få isär kardborren måste jag liksom stå på knä på ena madrassen och dra upp den från den andra, men även med mindre säkerhetsåtgärder måste det ju vara värt en badge av något slag.
Fast det är klart sängarna satt nog inte ihop så som du skrev ovan.![]()
Jag har sovit på flera ställen med mycket mindre rejält sammansatta sängar... och 2 enkelbäddmadrasser. Tror visserligen det var utomlandsPrecis, och sängarna sitter rimligtvis ihop med både en kardborresöm mellan madrasserna samt en metallhake mellan baserna - sedan har man en fullstor bäddmadrass ovanpå!
Det får gå gode vilt till innan man ramlar ned emellan kan jag lova!![]()
Är det nu jag ska teaterviska att jag är utomlands?Jag har sovit på flera ställen med mycket mindre rejält sammansatta sängar... och 2 enkelbäddmadrasser. Tror visserligen det var utomlands![]()
De kan dra åt helvete ändå!Vissa hotell har sängarna så för att kunna ha det både som ett rum med dubbelsäng och som ett rum med två enkelsängar
Smart! Det ska jag fan anamma, hatar att åka ner i sprickan! Den här senaste var extra illa dessutom, det var som om sängbenen hade hjulVi har haft med oss korta spännremmar eller små skruvtvingar när vi bott på hotell de senaste åren, så vi har kunnat spänna ihop benen på sängarnaspeciellt om vi bott flera nätter på samma hotell.
Oj, vad gjorde ni då då, som krävde såna stora åtgärder?
![]()
De kan dra åt helvete ändå!Eller iaf sätta dit nåt som håller ihop sängarna
Smart! Det ska jag fan anamma, hatar att åka ner i sprickan! Den här senaste var extra illa dessutom, det var som om sängbenen hade hjulOch då är det ändå inte så att det gått vilt till heller utan vi vill bara sova ihopslingrade!
![]()
Det gör ont när jag blinkar![]()
Hoppsan, det var ju en.. intressant teori.Enligt en av mina kollegor är det ett säkert tecken på att man har feber![]()
Hotellet med den kassa toastolen hade faktiskt en riktig dubbelsäng. Där var det däremot en tydlig kulle mellan madrasshalvorna... Vi verkar vara en minoritetVisa bifogad fil 161668
Nä, skämt åsido, vi vill nog bara likt @gul_zebra sova nära varandra, åtminstone i början av natten![]()
Tack! Det ska köpas inVisa bifogad fil 161669
Såna här enklar bara. Tar lite rum och är annard bra att ha med på resa ifall något annat behöver hållas ihop![]()
Håller med och vill tillägga alla klipp på "roliga" hundar och så har dom satt hundarna i en taskig sits, alltså helt uppgjort - man ser på hela ansiktsuttrycket på hunden att dom inte förstår/ser otroligt ledsna ut. Jag får ont i magen av sånt, när man riktigt ser hur hundarna försöker vara till lagsJag stör mig på videos på IG där folk ramlar av hästar oftast vid hoppning. Oftast kan inte ryttarna rida tillräckligt bra. Det syns i förväg att det här kommer inte att gå. Ibland går hästen omkull.
Jag tycker synd om hästarna som utsätts för slarvig ridning och tänker att både häst och ryttare kan skadas. Ibland försöker häststackaren hoppa ändå trots dålig väg och fel avståndsen läggs det ut på IG som ett ” roligt” klipp.
Kände du honom?Stör mig på att alla blir helgon när de dör. Loket var inte alltid så trevlig.