Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fördelen att om mina kunder är fulla så måste jag tillse att dom inte handlar och får visa ut dom ur lokalen! vilket inte är så lätt iofs alla ggrMåste folk vara fulla då de kommer för att handla? Och om de nu måste det, måste de då fråga en massa frågor, ibland gång på gång, då de inte förstår svaren pga promillehalten?
Ja ja, jag vet att det är fredag. Och jag stör mig på att jag stört mig på mitt jobb orimligt många gånger den här veckan
Precis, och sängarna sitter rimligtvis ihop med både en kardborresöm mellan madrasserna samt en metallhake mellan baserna - sedan har man en fullstor bäddmadrass ovanpå!Vissa hotell har sängarna så för att kunna ha det både som ett rum med dubbelsäng och som ett rum med två enkelsängar
Precis, och sängarna sitter rimligtvis ihop med både en kardborresöm mellan madrasserna samt en metallhake mellan baserna - sedan har man en fullstor bäddmadrass ovanpå!
Det får gå gode vilt till innan man ramlar ned emellan kan jag lova!
Iså fall skulle jag bli gode imponerad! Bara för att få isär kardborren måste jag liksom stå på knä på ena madrassen och dra upp den från den andra, men även med mindre säkerhetsåtgärder måste det ju vara värt en badge av något slag.
Fast det är klart sängarna satt nog inte ihop så som du skrev ovan.
Jag har sovit på flera ställen med mycket mindre rejält sammansatta sängar... och 2 enkelbäddmadrasser. Tror visserligen det var utomlandsPrecis, och sängarna sitter rimligtvis ihop med både en kardborresöm mellan madrasserna samt en metallhake mellan baserna - sedan har man en fullstor bäddmadrass ovanpå!
Det får gå gode vilt till innan man ramlar ned emellan kan jag lova!
Är det nu jag ska teaterviska att jag är utomlands?Jag har sovit på flera ställen med mycket mindre rejält sammansatta sängar... och 2 enkelbäddmadrasser. Tror visserligen det var utomlands