Störiga saker vi stör oss på, del 38

Är så yr, hela världen snurrar till och från. Har dessutom haft synrubbningar som kommit och gått ett par dagar. Riktigt obehagligt!
Troligen beror det helt enkelt på ökat tryck i öronen pga envis sjukdom och hosta som bokstavligen får hjärnan att värka, men jag får katastroftankar. Vilket i sig är en störning. :cautious:

Testa att reklamera? :)

Sjukt störande! Hoppas du har kvar kvittot, det känns ju som att de borde gå att reklamera om de inte håller längre än så.
har inget kvitto kvar. Men betalde via Klarna. Vet inte om det är nån idé. Jag skulle typ behöva reklamera varenda sko jag köper för alla går sönder precis där efter 2-4 månader, om det inte är sulan som släppt. Det har hänt. Men standard är att det går sönder just där, dyra som billiga :(

har inget kvitto kvar. Men betalde via Klarna. Vet inte om det är nån idé. Jag skulle typ behöva reklamera varenda sko jag köper för alla går sönder precis där efter 2-4 månader, om det inte är sulan som släppt. Det har hänt. Men standard är att det går sönder just där, dyra som billiga :(
Jag köpte sandaler och betalade via klarna. Tog screenshot från Klarna och beskrev sen problemet med sandalerna som gått sönder efter 3 mån. Företaget godkände och jag fick pengar tillbaka utan en enda fråga. (Dock inte frakten)

Jag köpte sandaler och betalade via klarna. Tog screenshot från Klarna och beskrev sen problemet med sandalerna som gått sönder efter 3 mån. Företaget godkände och jag fick pengar tillbaka utan en enda fråga. (Dock inte frakten)
Va bra då vet jag att det funkar :)

Funderar allvarligt på att satsa på typ träskor eller linda trasor runt fötterna istället för skor

Skulle gå in och fixa lönerna lite snabbt. Har 10min batteritid kvar på datorn… Laddaren har jag glömt på jobbet… Får åka till pappa i morgon och kolla om han har en… Annars måste jag åka till jobbet… 5 mil bort…

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 667
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 824
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 382
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka