Silduk?Att vinet jag öppna är korkskadat å att jag inte har nått annat vettigt hemma!
Går under "nöden har ingen lag"
(om det var du som skadade korken alltså)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Silduk?Att vinet jag öppna är korkskadat å att jag inte har nått annat vettigt hemma!
Korkskadat betyder att de smakar kemiskt typ. Inte att korken är skadad/smulig.Silduk?
Går under "nöden har ingen lag"
(om det var du som skadade korken alltså)
Förstår dig! Hostar också som en tok, verkar aldrig gå över Verkligen skitjobbig hostaDenna förbannade jävla hosta, jag blir tokig! Har fått skjuta upp ena kattens veterinärbesök en vecka och allt fix och julbak blir inte av heller i nuläget. Kommet jag ens få fira nån jul i år?!
Stackare! Här verkar det bättre ibland bara för att attackera nästa sekund typ, så jävla störigtFörstår dig! Hostar också som en tok, verkar aldrig gå över Verkligen skitjobbig hosta
Är lika här, har hostat sedan slutet av oktober!Stackare! Här verkar det bättre ibland bara för att attackera nästa sekund typ, så jävla störigt
Åhå, jag trodde att det var när korken smulat sönder vid öppningKorkskadat betyder att de smakar kemiskt typ. Inte att korken är skadad/smulig.
Ifjol hade dottern och jag en vidrig hosta som räckte i 3, 4 månader. Den var så hemsk att jag bitvis inte kunde få åt mig andan - lite som när man fått en kallsup och en reflex i luftstrupen stänger till så man inte kan andas in (vatten). Inga prover kom med nån förklaring; en slags akut bronkit var allt de kunde säga. Eländet avtog så småningom, gradvis, men det tog som sagt tid. En vän till oss har samma elände just nu. Det enda som hjälpte oss att ens sova (sittande!) om natten var Cocillana, receptbelagd…..Denna förbannade jävla hosta, jag blir tokig! Har fått skjuta upp ena kattens veterinärbesök en vecka och allt fix och julbak blir inte av heller i nuläget. Kommet jag ens få fira nån jul i år?!
Kallas också korkdefektÅhå, jag trodde att det var när korken smulat sönder vid öppning
Jag har aldrig hört din förklaring förr.
Är lika här, har hostat sedan slutet av oktober!
Ifjol hade dottern och jag en vidrig hosta som räckte i 3, 4 månader. Den var så hemsk att jag bitvis inte kunde få åt mig andan - lite som när man fått en kallsup och en reflex i luftstrupen stänger till så man inte kan andas in (vatten). Inga prover kom med nån förklaring; en slags akut bronkit var allt de kunde säga. Eländet avtog så småningom, gradvis, men det tog som sagt tid. En vän till oss har samma elände just nu. Det enda som hjälpte oss att ens sova (sittande!) om natten var Cocillana, receptbelagd…..
Tror inte de hade hjälpt @Scata hon hade ju inte hört talas om det.Kallas också korkdefekt
Även hm gör sådär..Lindex stör mig. Köpte två varor och de drog min bonuscheck på 50kr. Allt gott helt okej. Men så hittade jag en finare vara i en annan butik och valde att returnera den ena varan men jag får inte tillbaka hela summan på vad den kostade utan de har dragit av 16kr för bonuschecken så i min tanke har jag nu indirekt betalt 16kr på en vara jag lämnat tillbaka med min bonuscheck. Det känns faktiskt inte okej.
Lindex stör mig. Köpte två varor och de drog min bonuscheck på 50kr. Allt gott helt okej. Men så hittade jag en finare vara i en annan butik och valde att returnera den ena varan men jag får inte tillbaka hela summan på vad den kostade utan de har dragit av 16kr för bonuschecken så i min tanke har jag nu indirekt betalt 16kr på en vara jag lämnat tillbaka med min bonuscheck. Det känns faktiskt inte okej.