Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hade brist. Var supertrött och blek och håret blev livlöst och grått.
Tog blodprov och fick tabletter. Måste ta en rejäl hästdos varje dag för att få effekt. Kroppen min har lite svårt att ta upp det.
Minns inte hur lång tid det tog innan bristen upptäcktes, men det var länge.
Jag hade det för många år sedan. Var extremt trött hela tiden. Sov långa nätter men blev liksom aldrig pigg. Har även haft brist på d-vitamin en gång och det var nog liknande symtom. Blandar ihop de perioderna lite
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.