Vems lön din eller terapeutens ?Och lönen sätts efter arbetsinsats.
Edit: du har fått jättebra tips från andra här i tråden! Kolla upp dessa och håller tummar att det kommer bli bra !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vems lön din eller terapeutens ?Och lönen sätts efter arbetsinsats.
oj det var en kommentar på jämlikhet i ett annat tråd.Vems lön din eller terapeutens ?
Edit: du har fått jättebra tips från andra här i tråden! Kolla upp dessa och håller tummar att det kommer bli bra !
Heja Tranan!oj det var en kommentar på jämlikhet i ett annat tråd.
jag håller på att kolla upp saker här, det är jätte bra.
Kan du begära ut journalerna? I dessa borde det framgå vad som gjorts och varför. Det måste ju ha funnits någon poäng med det hela.Jag har prövat alla varianter. Kvinnliga funkar bättre än män. Men jag tycker inte att man får en bra hjälp någonstans. Efter ca 5 besök blir de intresserade av annat i mig och ger mig olika tester och experiment. Jag är nu trött på att vara en labråtta.
Troligen kan jag det. Men det är mer än vad jag mäktar med just nu.Kan du begära ut journalerna? I dessa borde det framgå vad som gjorts och varför. Det måste ju ha funnits någon poäng med det hela.
Jag förstår det och det är väl inte det viktigaste heller.Troligen kan jag det. Men det är mer än vad jag mäktar med just nu.
Jag kan bara säga att det var tung börda att bära. Och jag kommer att bära på den en bra tid till. Men trots att jag var nervös och tveksam med att gå ut med det hela så känns det lite bättre nu. Jag tycker att det förklarar varför jag är som jag är till en viss del. Min tacksamhet till många här är stor och respekten för er är inte bortkastad.
Du är vänlig att erbjuda det du gör, tack. Jag kände att jag inte längre kunde vara tyst om det hela.Det du behövt uppleva är fruktansvärt! Jag beklagar!
Du är dock modig som vågar prata om det. Och det brukar ju göra det lättare att bära.
Har sett att du fått bra tips redan på terapeuter/center i tråden.
Om det inte skulle vara nog så kan jag iaf nämna IMDR-terapi. Har själv fått det pga trauma och PTSD. Det hjälpte iaf mig. Så kan vara ngt att kolla upp iaf.