Jag skrev i en annan tråd att jag hade PTSD

Jag har prövat alla varianter. Kvinnliga funkar bättre än män. Men jag tycker inte att man får en bra hjälp någonstans. Efter ca 5 besök blir de intresserade av annat i mig och ger mig olika tester och experiment. Jag är nu trött på att vara en labråtta.
Kan du begära ut journalerna? I dessa borde det framgå vad som gjorts och varför. Det måste ju ha funnits någon poäng med det hela.

Jag kan bara säga att det var tung börda att bära. Och jag kommer att bära på den en bra tid till. Men trots att jag var nervös och tveksam med att gå ut med det hela så känns det lite bättre nu. Jag tycker att det förklarar varför jag är som jag är till en viss del. Min tacksamhet till många här är stor och respekten för er är inte bortkastad.

Jag kan bara säga att det var tung börda att bära. Och jag kommer att bära på den en bra tid till. Men trots att jag var nervös och tveksam med att gå ut med det hela så känns det lite bättre nu. Jag tycker att det förklarar varför jag är som jag är till en viss del. Min tacksamhet till många här är stor och respekten för er är inte bortkastad.

Det du behövt uppleva är fruktansvärt! Jag beklagar!
Du är dock modig som vågar prata om det. Och det brukar ju göra det lättare att bära.

Har sett att du fått bra tips redan på terapeuter/center i tråden.
Om det inte skulle vara nog så kan jag iaf nämna IMDR-terapi. Har själv fått det pga trauma och PTSD. Det hjälpte iaf mig. Så kan vara ngt att kolla upp iaf.

Det du behövt uppleva är fruktansvärt! Jag beklagar!
Du är dock modig som vågar prata om det. Och det brukar ju göra det lättare att bära.

Har sett att du fått bra tips redan på terapeuter/center i tråden.
Om det inte skulle vara nog så kan jag iaf nämna IMDR-terapi. Har själv fått det pga trauma och PTSD. Det hjälpte iaf mig. Så kan vara ngt att kolla upp iaf.
Du är vänlig att erbjuda det du gör, tack. Jag kände att jag inte längre kunde vara tyst om det hela.
Om jag kan hjälpa dig så tveka inte att fråga.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka