mars

Trådstartare
Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks, det är sånt som är nytt el bara provat, rena felköp, annonserat en del själv och det händer verkligen ingenting, nu finns inte orken kvar så ena stunden tänker jag att resten åker med till återvinning. Men jag är lite för snål att skänka det. Funderat på o testa sellpy, kan det ge någon krona tro? eller blir det bara ett irritationsmoment? hur har ni upplevt det?

Jag säljer en del med Sellpy (och köper desto mer 😅). Det blir inga stora summor man får ut men för mig väger det upp att kunna packa påsen, skicka den och skita i det tills jag får ett mail om att jag har pengar att hämta ut.

Jag säljer en del med Sellpy (och köper desto mer 😅). Det blir inga stora summor man får ut men för mig väger det upp att kunna packa påsen, skicka den och skita i det tills jag får ett mail om att jag har pengar att hämta ut.
perfekt, det är på den nivån jag vill ha det nu

Jag har skickat in några påsar.

Har fått allt mellan 50 kr och någon hundralapp för en helt fylld påse, blandat mellan H&M/Kappahl och märkeskläder.
Alla dessa avgifter de tar gör att det inte blir så mycket pengar över..

Men smidigt är det.
Man får tänka på nyttan av att kläderna får en chans att användas igen, före att få bra betalt 😊

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 742
Senast: fejko
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 680
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama