Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I höstas fick jag väldigt besvärlig rosacea efter att ha smörjt mig med kortison i ansiktet (korkat jag vet, lär aldrig göra om det)...
Svar
8
· Visningar
1 727
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Jag känner för att förnya mig lite, såhär i början på året o så, lite nystart... så jag är sugen på att göra nya saker och tänkte om nån...
2
Svar
36
· Visningar
2 445
Kropp & Själ Har någon sorts naturläkemedel hjälpt er? Använt femarelle 6 månader men inte hjälpt som önskat. Har ni provat någon sort som även...
Svar
17
· Visningar
3 451
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ I juli slant jag med kniven ganska rejält och fick ett snitt över fingertoppen på långfingret. Det gick enda ner till benet, men...
Svar
13
· Visningar
6 063
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag känner mig varm, typ feber. Tar tempen, 35,8. Ingen aning om min normaltemp. Men jag känner mig varm och febrig. Är det någon som...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
19 995
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Är det här petekier och vad innebär det i så fall?
Svar
7
· Visningar
16 058
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har gjort såna där flera gånger i jobbsammanhang och liknande, och jag är väl schizofren eller en social kameleont, för jag får...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 234
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag är orimligt trött. Sedan torsdag förra veckan har jag gått upp i arbetstid och jobbar nu 50%. Övrig tid orkar jag i princip inget...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 831
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Måste få hjälp att reda ut mina tankar och känslor. För ungefär ett halvår sedan började jag på ett nytt jobb. Min nya chef är mycket...
2
Svar
23
· Visningar
5 832
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp! Det är dags att gå till frisören igen känner jag för att färga utväxten och klippa lite. Jag har inte så långt hår...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 769
Kropp & Själ Hej igen! Nu är jag i gång igen.... -Jag undrar hur ni som lever ensamma på ett eller annat sätt, hanterar det? Jag tänker på er som...
Svar
15
· Visningar
1 078
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Mina nagelband och händer tycker inte om kyla. Nagelbanden spricker, flikar sig och börjar blöda. Bästa tipsen för att undvika och...
2
Svar
35
· Visningar
2 000
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva detta men det har hänt en hel del nu först har jag legat på sjukhuset i 4 dagar på grund av huvudvärk...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Just nu av olika anledningar har vi en ganska ansträngd ekonomi. Vi klarar oss men det är precis. Så nu är planen att dra ned på våra...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Hej på er! Som rubriken ovan säger, vilka diagnoser ingår där? Själv har jag diagnosen Add och är osäker på vilka rättigheter jag har i...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 426
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ "Du är duktig på att jobba och ställer upp på även konstiga arbetsuppgifter. Vi är båda nöjda med dig. Därför kommer det låta konstigt...
Svar
19
· Visningar
3 176
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Jag behöver ha förslag på ”mellis”! Vad äter ni på förmiddagen och eftermiddagen? Jag äter frukost rätt tidigt, lunch 12:00 och middag...
2
Svar
30
· Visningar
2 183
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Planen är att flytta tillbaka ner till Stockholm efter min examen, och jag tänkte ta min partner med mig.Sagda partner gruffar dock lite...
Svar
17
· Visningar
990
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag fick idag reda på att min tand har gått hädan pga långvarig infektion och därför måste rotfyllas. Fick en prisuppgift på ca 6000...
Svar
18
· Visningar
1 095
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 722
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar