Förälskad i min chef?

Vad jobbigt det här är. Vi är fortfarande vänner. Vi ses och hörs ofta. Jag uppskattar min vänskap med henne jätte mycket. De starkaste känslorna har svalnat men jag märker att jag tycker om henne mer än som en vän. Nyligen har hon börjat dejta en annan och pratar mycket om honom. Jag är glad för hennes skull, men i mitt stilla sinne önskar jag att sättet hon pratar om sina känslor för honom hade varit så hon känt för mig.

Suck. Känslor.

Tillåt dig själv att känna vad du känner, skulle jag säga. Nu låter det lite som att du tycker du gör lite fel som önskar hon skulle känna mer för dig än hon gör.

@Mabuse Tack för kloka ord. Det kanske är så jag får göra, jag har inte tänkt på det sättet. Det är bara jobbigt att ha känslor för någon på detta sätt och i denna situation.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Hej, Vill börja med att säga att jag vet att det finns folk som har det 1000 gånger värre, folk som inte har jobb, har allvarliga...
2
Svar
24
· Visningar
2 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka