Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 862
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag sitter just nu i en sits jag tycker är jobbig. Min ångest grumlar intuitionen. Jag har en infekterad tand. Med en 11 mm stor ficka...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 101
Senast: Rosett
·
  • Låst
Kropp & Själ Mattråden fortsätter framför spisen, från köksbordet, med take away eller på restaurang. Go!
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
80 852
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Någon som har tips för hur jag ska bli av med min spänningshuvudvärk? Känner att inget hjälper och vården ger inte någon hjälp. :cry:
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 140
Senast: ekra
·
Kropp & Själ Jag äter bröd 7 kvällar i veckan och ibland även lunch. Har noll inspiration och kunskap om vad man kan äta istället på kvällarna ? Så...
Svar
12
· Visningar
2 455
Kropp & Själ Min galaxy s7 drunknade för en tid sedan. Jag måste köpa en ny telefon och känner mig lite snål. Kommer jag att förbanna mig i tid och...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: em-pirre
·
R
Kropp & Själ Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
14 694
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Alltså jag är 42 år, har haft jättelite mens - så jag klarar mig med trosskydd i alla fall i 8 år nu. De senaste åren har jag inte haft...
Svar
11
· Visningar
1 775
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Jag funderar på vad det finns för jobb som skulle kunna passa mig. Hittills har jag arbetat på kontor, till främsta del med...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Jag har dessvärre ingen vass diskussionsvinkel - tycker bara att det här med placebo är så intressant. I dag läste jag i tidningen om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 948
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Har fått prova använda TENS hos min sjukgymnast och tänkte nu ta och köpa en egen. Är det stor skillnad på en professionell och en från...
Svar
14
· Visningar
8 667
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Efter att ha hört Tiveden lovprisas från olika håll blev jag sugen på att åka dit och vandra några dagar. När jag googlade blev jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 615
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag måste få fråga om det finns någon här som vet.Igår, tidig morgon joggade jag , det var kallt, det var en hel det snö, jag sprang på...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag har ett obehagligt bekymmer. Från och till i ungefär två-tre veckor så känns det som att golvet eller marken gungar under mina...
2 3
Svar
44
· Visningar
16 071
Senast: Whirlie
·
Kropp & Själ Ni som äter -- eller har ätit -- antidepp har ni märkt ngn skillnad i er ork rent fysiskt? Jag har ätit Fluoxetin några månader nu som...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag har fastnat i vitt bröd-träsket. Det är gott, men min mage gör revolt varje gång jag äter det. Mättande är det inte heller. Mörkt...
2
Svar
39
· Visningar
2 172
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Vaknade i natt strax innan 5 av hemsk smärta i nedre delen av magen. Kändes som kraftig mensvärk x 10, hela tiden. Alltså inga kramper...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag gick på min första bagravning när jag var 15. Det var ett stort trauma då det var en ridlärare, vän och förebild som hade omkommit i...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
9 504
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Varje vinter blir min hårbotten extremt torr o flagar. Speciellt i Jan/feb när det är kallt och minusgrader. Jag tror det är att den är...
Svar
13
· Visningar
1 960
Senast: Zewz
·
Kropp & Själ Allvarligt menad fråga. Vissa kollegor springar ut varje timme, medans andra klarar att vänta 4,5 timme till rasten.
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 502
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar