VLMF
Trådstartare
Hon är ju ärligHahahaha jag gillar din mamma! Men att ni båda bor inom Malmö kommun är kanske rimligt?
Ja det vore rimligt! Men så länge pappa fortfarande jobbar blir det nog ingen flytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ju ärligHahahaha jag gillar din mamma! Men att ni båda bor inom Malmö kommun är kanske rimligt?
HCHF är överlägset den bästa dieten!Jag är lite familjärt ynklig. Alltså måste vi ha någon form av efterrätt, ty inget tröstar så bra som socker och fett (och kanske lite portvin-schmortvlin).
HCHF är överlägset den bästa dieten!
Därför har jag ätit saffranspannkaka med lättvispad grädde och varma jordgubbar till middag
Ät upp dom?Jag fick croissanter kastade efter mig på hundpromenaden, tips?
Hon vill ha förslag på med vad hon skall äta dom.Ät upp dom?
Jag är så ohelig så jag säger att mandelmassa och grädde ihop med croissanter faktiskt inte är så tokigt!Hon vill ha förslag på med vad hon skall äta dom.
Extrasaltat smör o hemgjord hallonsylt.
Som Karbadensemla?Jag är så ohelig så jag säger att mandelmassa och grädde ihop med croissanter faktiskt inte är så tokigt!
Jaaaa! Wienersemla! Det är för jäkla gott. Trots min semlekonservatism.Jag är så ohelig så jag säger att mandelmassa och grädde ihop med croissanter faktiskt inte är så tokigt!
Som Karbadensemla?
Jaaaa! Wienersemla! Det är för jäkla gott. Trots min semlekonservatism.
Som Karbadensemla?
Strössla med nötter då, aldrig fel med nötter!Njaaaeee, de är väl med nötter uppepå?
Jag åt skinkfyllda crêpes igår. Inte det minsta egengjorda! Jag blev bara så himla sugen. Är inne i en så ofantligt trött period just nu och då är det liksom lite såhär att det viktigaste är att äta, gärna varm mat, ett par gånger om dagen. Så får det vara halvfabrikat om det är det som krävs helt enkelt. Men imorgon ska jag få finmat på lokal med jobbet (en avtackning), någon som varit på Swedish Taste i Göteborg?
Åh, mandelcroissant i är ju bland det godaste som finns Jag föråt mig lite på det för ett par år sedan när jag först upptäckte att de fanns, men tror att jag är redo att ta nya tag nu!Jag är så ohelig så jag säger att mandelmassa och grädde ihop med croissanter faktiskt inte är så tokigt!