Aha, trist för dig men skönt för sambon.Jo jag. Tycker inte den fungerar direkt men men min sambo använder den mycket på sin ländrygg.
För mig är det ett rent långskott, jag visste inte ens att de fanns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, trist för dig men skönt för sambon.Jo jag. Tycker inte den fungerar direkt men men min sambo använder den mycket på sin ländrygg.
Jag fick den här i julklapp av sambon https://jysk.se/vardagsrum/fatoljer/massagestol-hovborg-svart jag bara älskar den Helt underbarIngen som har en massagekudde, t ex den här?
Visa bifogad fil 11393
Jag beställde en i veckan men har inte fått den än.
Oj, en hel stol, så härligt!Jag fick den här i julklapp av sambon https://jysk.se/vardagsrum/fatoljer/massagestol-hovborg-svart jag bara älskar den Helt underbar
Ja Den passar inte alls in i övrigt möblemang men den passar migOj, en hel stol, så härligt!
Någon som har tips för hur jag ska bli av med min spänningshuvudvärk? Känner att inget hjälper och vården ger inte någon hjälp.
Jag blir dock nyfiken och om du vet får du gärna svara, vad är det för träning man ska göra? Jag har aldrig fått några råd om träning (kanske för att jag var som en duracellkanin på speed när huvudvärken uppstod första gången och snarare behövde vila än röra mig mer) och jag skulle gärna vilja veta, kan det hjälpa så kan det resonerar jag även om nu den huvudvärk jag har inte längre klassas som spänningshuvudvärk.
Min neurolog menar att man inte får migrän av spänningarna. Spänningarna är en ett symtom vid sidan om. Får du huvudvärk AV spänningarna är det spänningshuvudvärk. Den kan kännas i princip likadan som migrän.när mitt var som värst, så gick jag på akupunktur. Då hade jag migrän som kom från spänningarna varje vecka. Jag tror dock inte att bara akupunktur funkar utan det var nog att jag fick det med "puls" i (alltså han satte en liten vibration på nålarna) det blev som en väldigt djup massage för mina hopplöst spända axlar. Jag gick rätt länge på det men faktiskt så höll resultatet i ett par år efteråt, så till vida att jag inte hade migrän varje vecka. Nu går jag på massage en gång i månaden istället och det hjälper men betydligt kortare tid
Säker på att du inte har migrän?Jag har haft problem med huvudvärk sedan jag var liten och i regel kräktes jag innan det gav med sig men för ca 15 år sedan fick jag utskrivet naproxen och så tar jag alvedon då ger det med sig om jag inte väntar för länge då måste jag kräkas några gånger . Så blir jag alldeles susig i kupan nästan ett dygn efteråt .Men använder spikmatta nästan varje kväll då det lindrar min rygg eller det jag inbillar mig vetekudde och linnement så nu är det sällan jag har huvudvärk .Men kan få det om det blir för länge mellan gångerna jag går till min kiro så hon får mjuka upp nacken .Börjar märka av att det är på gång då jag får ont i ena ögat och se dåligt på det
Vet inte men det är helst då man känner att man är riktigt spänd i nacken och senorna är spända som fiolsträngarSäker på att du inte har migrän?
Ingen som har en massagekudde, t ex den här?
Visa bifogad fil 11393
Jag beställde en i veckan men har inte fått den än.
Spänd nacke är ett symtom vis migrän.Vet inte men det är helst då man känner att man är riktigt spänd i nacken och senorna är spända som fiolsträngar
Låter typ 100 procent som migrän, inte minst det där allra sista.Jag har haft problem med huvudvärk sedan jag var liten och i regel kräktes jag innan det gav med sig men för ca 15 år sedan fick jag utskrivet naproxen och så tar jag alvedon då ger det med sig om jag inte väntar för länge då måste jag kräkas några gånger . Så blir jag alldeles susig i kupan nästan ett dygn efteråt .Men använder spikmatta nästan varje kväll då det lindrar min rygg eller det jag inbillar mig vetekudde och linnement så nu är det sällan jag har huvudvärk .Men kan få det om det blir för länge mellan gångerna jag går till min kiro så hon får mjuka upp nacken .Börjar märka av att det är på gång då jag får ont i ena ögat och se dåligt på det
Kollegan som hade jätteproblem fick hjälp av "personsomkollararabetsställningpåkontoret" vad det nu hette och av att börja träna styrketräning. Hon verkar vara mycket bättre nu.Någon som har tips för hur jag ska bli av med min spänningshuvudvärk? Känner att inget hjälper och vården ger inte någon hjälp.