sommarljus

Här är en till höstälskare. Och jag ogillar temperaturer över +25.
Älskar dessa mörka sensommarkvällar då man kan sitta ute med tända ljus och lyssna på syrsorna :love:

Jag sover också bättre nu när det blir en tydligare gräns mellan dag och kväll.
 
Här är en till höstälskare. Och jag ogillar temperaturer över +25.
Älskar dessa mörka sensommarkvällar då man kan sitta ute med tända ljus och lyssna på syrsorna :love:

Jag sover också bättre nu när det blir en tydligare gräns mellan dag och kväll.

Det är verkligen toppen nu när det är svalare på kvällen/natten men ändå fint och "sommarlikt" på dagtid!
 
Jag tycker om varje årstid för vad den är. Kan dock känna mig utmattad av ljuset på sommaren och gillar när mörkret återkommer. Jag tycker om den mörka perioden för allt är lugnt och stilla då. Jag har ett sinne som alltid går på högvarv och ju ljusare det är ju värre är det. Sen älskar jag värmen (men inte för varmt) under den tid det är. Jag skulle aldrig kunna leva i ett land utan årstider och med långa varma somrar.
Det måste vara jättejobbigt att känna att man bara lever ett par månader under året.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 918
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 282
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 059
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp