Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått bra resultat med VårtFri dvs de försvann, men det tar tid. Viktigt att rugga upp innan man lägger på så det inte är skinn i vägen. Drogs med två fotvårtor ett tag.
Nej inte frysvarianten, jag hade en där man duttade med en tops.Frysvarianten? Jag ruggar, men det börjar lätt blöda.
Nej inte frysvarianten, jag hade en där man duttade med en tops.
Provat att klippa plåstret så det blir mindre? Det är lite pilligt men så fick vi göra med sonens små tår, just för att de är anpassade för vuxnaTyvärr försvinner för mycket av skinnet runt om med, så kan inte fortsätta med sånt. Testat.
Provat att klippa plåstret så det blir mindre? Det är lite pilligt men så fick vi göra med sonens små tår, just för att de är anpassade för vuxna
Jag är allmänt lite skeptisk mot huskurer men när det gällde en vårta på min dotters fot fick jag uppleva ett litet ”huskurs-mirakel”. Vi fryste den i omgångar och tyckte den sakta men säkert började gå ner, dock långsamt och en ny liten vårta började ta form. Fick då tips om vanlig äppelcidervinäger (!).
Dränkte en bomullstuss på kvällen, lindade fast den runt stortån där vårtan satt, nästa dag var den helt svart. Några dagar till var den helt död och började släppa av sig själv. Lillvårtan försvann…
Vi har inte haft några vårtor sen dess så jag vet inte om detta var ”once in a lifetime” men känner att jag bara måste tipsa i alla fall!
Har använt frysbehandling på barnen och även mannen som hade en.Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat läka. Behandlat den i flera månader utan vidare resultat, utöver att den oftare blöder.
Vården tar inte emot vårtor längre utan tipsade om frysbehanandling hemma. Men det är rätt avskräckande att läsa recensionerna på dom.
Nån som har tips? Måste ha plåster varje dag nu, då den sitter så att lillfingernageln kommer åt hela tiden.
Då kan jag också komma med en huskur. Superlim! Täck vårtan med limmet och låt torka. Sätt på nytt när det gamla har försvunnit. Fick tipset här på buke för många år sen och det fungerade klockrent. Limmet kväver vårtan.
Därav ”låt torka”. Helst inte med fingrarna ihop.Ser framför mig 2 ihoplimmade fingrar
Coolt!Då kan jag också komma med en huskur. Superlim! Täck vårtan med limmet och låt torka. Sätt på nytt när det gamla har försvunnit. Fick tipset här på buke för många år sen och det fungerade klockrent. Limmet kväver vårtan.
Därav ”låt torka”. Helst inte med fingrarna ihop.
Det fungerar iaf.Du känner inte mig, jag kommer glömma bort att ha fingrarna isär 2 sek efter jag applicerat limmet Men jag ska definitivt ha det i åtanke!
Det fungerar iaf.
Jag är allmänt lite skeptisk mot huskurer men när det gällde en vårta på min dotters fot fick jag uppleva ett litet ”huskurs-mirakel”. Vi fryste den i omgångar och tyckte den sakta men säkert började gå ner, dock långsamt och en ny liten vårta började ta form. Fick då tips om vanlig äppelcidervinäger (!).
Dränkte en bomullstuss på kvällen, lindade fast den runt stortån där vårtan satt, nästa dag var den helt svart. Några dagar till var den helt död och började släppa av sig själv. Lillvårtan försvann…
Vi har inte haft några vårtor sen dess så jag vet inte om detta var ”once in a lifetime” men känner att jag bara måste tipsa i alla fall!
Jag tror det… det är ett par år sedan nu! Man får nog låta huden avgöra tänker jagSatte ni dit det varje natt tills vårtan försvann?