Klåda värst nattetid, tips?

Ar dina utslag over hela kroppen?
Jag har just (aterigen trots vaccinerad) fatt baltros och det.kliar.ihjal.mig trotts att jag bara har nagra fa utslag pa ena sidan av rytten och ett par pa foten pa samma sida, men hela den sidan av kroppen kliar, svider, och gor ont. (Mitt gar formodligen over snart, da det inte brukar sitta i sa manga veckor och jag tycker vi borjar ga pa overtid nu:cautious:) Kliandet ar hemskt!
 
Ar dina utslag over hela kroppen?
Jag har just (aterigen trots vaccinerad) fatt baltros och det.kliar.ihjal.mig trotts att jag bara har nagra fa utslag pa ena sidan av rytten och ett par pa foten pa samma sida, men hela den sidan av kroppen kliar, svider, och gor ont. (Mitt gar formodligen over snart, da det inte brukar sitta i sa manga veckor och jag tycker vi borjar ga pa overtid nu:cautious:) Kliandet ar hemskt!

Det var värst på låren, under armarna och knävecken samt naveln nu på slutet. Klassiska symptom på skabb faktiskt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ännu en klådtråd idag, men ej om underliv. Jag har senaste 2-3 veckorna haft klåda på kroppen. Överallt utom i ansikte, hårbotten...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: Retina
·
Hundhälsa En av hundarna har i hela sitt liv haft stora problem med klåda. En period innan han kom till mig har han helt kal på hela kroppen och...
2
Svar
26
· Visningar
7 381
Senast: Dino
·
Kropp & Själ Har knappt sovit de senaste två nätterna pga enorma nässelutslag över stora delar av kroppen som kliar såååå jädra mycket!:wtf...
Svar
4
· Visningar
1 179
Senast: zarmino
·
Hästvård Blir så trött! Min ponny har hela livet haft problem med att hennes ögon svullnar och, hon kliar sig och får sår på hornhinnan på...
Svar
6
· Visningar
3 486
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp