Klåda värst nattetid, tips?

Det kan vara ganska svår att fastställa skabb har jag läst. Får se vad det säger på torsdag. En del av mig hoppas nästan det är skabb. Då går det att behandla. Är det stress så vet jag inte hur länge jag får dras med eländet.

Ja precis! Det är så skönt när man gjort sina behandlingar och kliandet sakta försvinner 😅

Håller faktiskt tummarna för att det ska vara de 🙌
 
Ja precis! Det är så skönt när man gjort sina behandlingar och kliandet sakta försvinner 😅

Håller faktiskt tummarna för att det ska vara de 🙌
Minns knappt hur det kändes att vara klådfri. Snart en vecka med det här och jag blir galen. Kommer aldrig mer klaga på att barnet väcker mig på nätterna. Aldrig!
 
Minns knappt hur det kändes att vara klådfri. Snart en vecka med det här och jag blir galen. Kommer aldrig mer klaga på att barnet väcker mig på nätterna. Aldrig!

Usch och fy, de låter som tortyr.

Jag har haft oturen att få skabb 2ggr i livet, däremot kände jag igen symptomen så fort andra gången att jag självbehandlade mig för skabb efter typ 2veckor, jag blev klådfri ganska fort då. Kanske inte va skabb men de funkade iaf 😂 fy fan hade mardrömmar och panik innan jag behandlade mig den gången. Så förstår din plåga 💔
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ännu en klådtråd idag, men ej om underliv. Jag har senaste 2-3 veckorna haft klåda på kroppen. Överallt utom i ansikte, hårbotten...
Svar
17
· Visningar
1 758
Senast: Retina
·
Hundhälsa En av hundarna har i hela sitt liv haft stora problem med klåda. En period innan han kom till mig har han helt kal på hela kroppen och...
2
Svar
26
· Visningar
7 376
Senast: Dino
·
Kropp & Själ Har knappt sovit de senaste två nätterna pga enorma nässelutslag över stora delar av kroppen som kliar såååå jädra mycket!:wtf...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: zarmino
·
Hästvård Blir så trött! Min ponny har hela livet haft problem med att hennes ögon svullnar och, hon kliar sig och får sår på hornhinnan på...
Svar
6
· Visningar
3 481
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp