Trevligt spahotell nära Stockholm

tott

Trådstartare
Vi ska fira min pappa som fyller år i juli och tänkte att den utspridda familjen skulle samlas i Stockholm-isch för ett dygn på ett trevligt spahotell (eller annat trevligt ställe). Viktigt att det är intill vatten.
Tips tack 😊

Vi ska fira min pappa som fyller år i juli och tänkte att den utspridda familjen skulle samlas i Stockholm-isch för ett dygn på ett trevligt spahotell (eller annat trevligt ställe). Viktigt att det är intill vatten.
Tips tack 😊
Måste vattnet var tillgängligt eller räcker det med utsikten? För i så fall skulle jag rekommendera Yasuragi Hasseludden.

Tips tack 😊

Om inte cirka en timme från Stockholm är för långt kolla in antingen Smådalarö eller Djurönäset. Båda ligger i Stockholms skärgård. Finns nog Stockholmare här som kan ge dig mer exakt tidsangivelse..

https://www.djuronaset.com/

https://www.smadalarogard.se/

Jag var med jobbet på Elite Hotel Marina Tower i Nacka, mitt rum hade två enorma fönster med utsikt över vattnet och man kan ta båten in till city. Där finns även ett spa, Vana Spa.
Maten var dessutom väldigt god i hotellets restaurang.

Vår Gård i Saltsjöbaden ligger precis vid havet. Lite osäker på hur det är med spa där men det finns väl info på deras hemsida.
Man kan åka kollektivt ända fram.
Mittemot finns Grand Hotel Saltsjöbaden fast jag vet inte om de har spa … iofs har kanske alla såna hotell det numera.

Ellery är det bästa, enligt mig, men kostar därefter.
Om man gillar att umgås med ungdomar och lyssna på DJs som spelar musik så att det räcker för Ålandsbor också.

Jag gillade anläggningen som sådan (utebastun nere vid stranden var bäst och minst ljudstörd!) och servicen, men åtminstone när jag var där så var det mer fokus på party och sinnessjukt stark musik, snarare än lugnt spa.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 116
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 722
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 885
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 983
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka