När livet inte blir som man har tänkt sig…

Funderar faktiskt på att hyra ut.
När jobb är klart tänkte jag kontakta mäklaren så får hon komma hit och värdera så får jag se hur mycket det jag gjort på huset har genererat i värdeökning.
Får jag inte vettigt betalt är uthyrning ett bra alternativ.
Funderar några varv till på det och läs mina olika inlägg om hyresgäster.
Det kan kosta mycket mer än vad det smakar.
Läs också på Hem och Hyra.
https://www.hemhyra.se/nyheter/andr...het-pa-mobler-darfor-doms-hon-inte-for-stold/
 
Funderar några varv till på det och läs mina olika inlägg om hyresgäster.
Det kan kosta mycket mer än vad det smakar.
Läs också på Hem och Hyra.
https://www.hemhyra.se/nyheter/andr...het-pa-mobler-darfor-doms-hon-inte-for-stold/
Det är just detta jag är rädd för och gör att jag tvekar.

Jag är egentligen mest inne på att sälja, framförallt om det blir Norrlands inland mer än 100 mil bort…

Skåne är ett avslutat kapitel i mitt liv … så det enda vettiga är att sälja, även om det blir med förlust.
 
Det är klart. Är det roligt så vill man kanske inte sätta stopp i tid. För mig handlar det mer om för lite att göra, för sega och långsamma processer, frustration över att inget händer (för ingen gör något), behöver sitta av dagarna för jag är klar på typ 3 timmar men måste stanna ytterligare 5.

Ska byta nån gång, men vet inte till vilken arbetsplats för har upplevt ungefär samma på de senaste 4 ställena jag varit på 🤪

De senaste 15 åren har jag aldrig haft ett jobb där det inte finns något mer som behöver göras, att allt liksom blir klart och det blir tomt. Du kanske behöver söka en annan typ av jobb än de du haft hittills, det finns massor av jobb där man inte behöver sitta av tiden och rulla tummarna!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 526
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 007
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 933
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 314
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp