Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I lördags halkade jag och trillade. Måste ha tagit emot lite med handen.. Har alltså ont på ovansidan, främst vid rörelse. Går ändå bra...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: pepp
·
Kropp & Själ För mig innebär begreppen någon form av fysisk aktivitet, dvs vare sig schack eller bridge platsar där, ej heller diverse datorspel som...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
3 655
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Idag provade jag att måla mina naglar i något annat än rött/rosa :p Det var ju faktiskt jättekul (men svårt!). Finns det någon...
93 94 95
Svar
1 886
· Visningar
188 328
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Håller att gå ner i vikt genom färre kalorier, men fastnar på frukosten. Ätit och tröttnat på yoghurt, äter nu bröd, men jag tror det...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 639
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Om man haft en cysta i bröstet, men cystan är tömd - syns det nåt (som ett litet russin eller nåt) efteråt på mammografin? Vad händer...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag har tänkt att jag ska bli lite mer friluftslagd! När jag var yngre hade vi hund i familjen och jag har alltid ridit och varit i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 426
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Fråga till er som har bra kontakt med era känslor: hur GÖR man? Jag har insett att jag är helt värdelös på känslor. Jag känner dem...
2
Svar
34
· Visningar
1 690
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Tjoho! Nu är det säsong! Någon som blivit smittad ännu?
2
Svar
24
· Visningar
2 577
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Finns det någon medicinkunnig här? Hämtade ut Dukoral-vaccin för ett par veckor sedan och glömde ställa in den i kylskåp :down:. Är den...
Svar
5
· Visningar
3 477
Senast: Líf
·
Kropp & Själ I söndags fick jag pang bom ont i höften. Troligen ischiasnerven. Smärtan är aningens bättre nu, men när jag jobbat en dag så är den...
2
Svar
33
· Visningar
1 898
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Har precis fått Levaxin utskrivet men har inte hunnit börja ta det än. Jag har varit otroligt galet jävla trött ett tag och har haft...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 852
Kropp & Själ Härliga, undebara vinter med kyla och snö! Jag är lika glad varje gång det blir kallt och vi får snö på vinterm i synnerhet så här års...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 834
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Finns väl ingen annan färg som väcker lika mycket känslor och uppmärksamhet? Jag har inte riktigt fått ihop hur och varför. Är det någon...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 076
Senast: fem
·
Kropp & Själ 35årig kvinna,garanterat inga chanser till att få barn, vill ha bort "rubbet" äggstockar livmoder allt. Finner ingen mening med att...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 107
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Kan man bli frisk från bihåleinflammation utan antibiotika? Har varit förkyld i 5 veckor och nu fått öron- och bihåleinflammation (var...
Svar
15
· Visningar
1 118
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Igår lyckades jag vrida sönder något i handleden, det strålar dessutom både mot lillfingret och upp mot armbågen och en bit upp i...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Madick
·
Svar
184
· Visningar
13 634
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Inspirerad av yogabilder på Instagram. Ni som kan Yoga, vilket är det bästa sättet att lära sig på? Hemma via via Youtube, Yogobe (har...
Svar
16
· Visningar
833
Senast: Badger
·
Kropp & Själ I början på förra året började jag må dåligt och sökte mig till vc. Jag fick en samtalskontakt som jag träffade en tid. I höstas tyckte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 303
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Jag har tydligen åkt på cellförändringar. Nu har ett par månader gått och jag ska in på provtagning på torsdag. Nervös? Kan man kanske...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama