Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som testat? Jag hade som yngre världens längsta och tjockaste ögonfransar, nu är dom lite småglesa nedtill och upptill känns dom...
Svar
14
· Visningar
1 043
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag har gett upp om att ha "riktig" bh på mig, kan inte ens komma ihåg när jag hade det sist eftersom jag tycker det är så obekvämt. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Är det någon här som gått på cirkelfys soft på friskis och svettis? Jag har bokat ett pass för imorrn och kom precis att tänka på vilken...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Jag har senaste två mornarna vaknat med blixtrande huvudvärk. Den sitter bakom ögat, över tinningen och upp ovanför öronen. Inte helt...
Svar
16
· Visningar
2 524
Senast: hallonsaft
·
Svar
0
· Visningar
457
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag måste bara tacka förs för ursäkten. Men jag tänkte här förklara hur man kan bli bemött när man är utomhus. Man kan få höra att...
25 26 27
Svar
525
· Visningar
37 405
Senast: Luff
·
  • Låst
Kropp & Själ På mitt nuvarande jobb har vi en man som har någon form av diagnos. Han verkar precis normal när man pratar med honom, men det märks...
2
Svar
23
· Visningar
2 924
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 193
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Efter påsk är jag lite sugen på att testa en detoxkur, men blir lite förvirrad över alla onlineråd och kurer som finns. Syftet är att...
2
Svar
31
· Visningar
3 079
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Tog blodprov den 5/3 för att jag misstänkte järnbrist. För det första var läkaren otrevlig som tusan och bokade in prov på folat och...
2
Svar
24
· Visningar
8 653
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ I torsdags när jag åt bl a banan till lunch samt efteråt då jag åt bl a banan till mellis kände jag att jag fick blåsor i munnen, på...
Svar
6
· Visningar
4 378
Kropp & Själ Försökt googla min tungåkomma men hittar ingenting! Kom då på att Buke nog gääärna ser på min tunga i närbild och vill analysera ;)...
Svar
10
· Visningar
1 033
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Vad har man då? Jag har sett att det finns typ självhäftande kupor, fungerar de bra? Hur vet man vilken storlek man ska ha då? Jag har...
2
Svar
39
· Visningar
3 726
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Har en liten knöl ovanpå foten som orsakar stor smärta. Ibland värker hela foten ibland bara knölen Då är det en plåga att ha skor på...
Svar
11
· Visningar
9 920
Kropp & Själ Ja, en mycket mer relevant diskussion i mina ögon, tillsammans med sjukdomsidentitet. Gällande att fortsätta med destruktiva beteenden...
42 43 44
Svar
875
· Visningar
41 384
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Ser att det ota kommer upp inlägg om svårigheter att sova. Men hittills har vi väl inte haft någon sömntråd? Jag har ätit kortison...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 601
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ https://didyouknowfacts.com/marijuana-tampons-save-period-cramps/ För mig som är för medecinsk mariujana är detta något jag helt klart...
Svar
0
· Visningar
602
R
Kropp & Själ Jag och syster @micaelathegreat ska vandra i sommar! Idén kläcktes för tre minuter sen och beslut fattades för två minuter sen så det...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 172
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ För några dagar sedan lyckades jag få en ett litet skärsår, ett par cm långt och inte djupt. Plåstrade om det osv ganska omgående och...
2
Svar
33
· Visningar
2 464
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ När jag var yngre så hade jag aldrig besvär innan/under mens (förutom det uppenbara besväret med själva mensen). Men de senaste åren har...
2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar