Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har insett att det här inte kommer gå. Medicineras nu med mirtazapin mot deppression och ångest. Den fungerar hyfsat mot måendet men...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Just nu på TV går det mycket reklam för strumpbyxor med kompression av märket slicks, jag använder annars stödstrumpor men strumpbyxor...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ Jag kan inte alla villkor och regler gällande försäkringskassan. Och jag har bara ena sidans syn på saken. Men något måste vara riktigt...
72 73 74
Svar
1 475
· Visningar
66 661
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ "Kostade på mig" schampo från frisören, "bed head", rosa flaskor som ska vara för volym. Var lockig som liten och har mycket självfall i...
Svar
9
· Visningar
1 337
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Det måste finnas fler än mig som blir nervösa av att ringa och svara i telefon? Om jag vet att en person ska ringa och jag ser namnet...
Svar
17
· Visningar
1 859
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns fler än jag som har åsikten att vikten hänger på hur mycket som går in och hur mycket som förbrukas. Men jag måste...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 435
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Nu är jag trött på att lägga tid på att sminka mig varje morgon och ändå inte få till det där resultatet jag önskar så nu hoppas jag ni...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 949
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Själv har jag dragit ner mycket på kött och äter mer vegetariskt, men skulle vilja äta ännu mer vegetariskt. I och med detta har jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 427
Senast: majola
·
Kropp & Själ Har en anhörig (äldre) som har stomi (båda varianterna) och vid telefonsamtal nu på kvällen sade hen att hen ligger i avföring och urin...
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Någon som vet hur mycket man kan ta på ett dygn? Ordinationen är bara 5-10 ml vid behov, men jag tänkte inte på att fråga om det finns...
Svar
8
· Visningar
2 493
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Hel alla kloka människor. Jag mår, för första gången på länge bra! Jag har en grej jag skulle behöva jobba på bara.. Jag är 25 år gammal...
Svar
19
· Visningar
1 594
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Jag ska dra ut en visdomstand imorgon, tandläkaren sa att jag kunde ta två alvedon en stund innan, men jag har naproxen hemma. Kan man...
Svar
6
· Visningar
545
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Nu är jag igång igen:) Huvudet snurrar av alla tankar och funderingar.. jag kan inte vara den enda som går hemma på dagarna ensammen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 307
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! I snart 2 veckor har jag haft något jag antar är nackspärr. Det började med att jag vaknade och hade ont i nacken, inte jätteont...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Jag skapar en egen tråd för detta i stället för att kapa träningstråden, för er som är sugna på en utmaning och samtidigt hjälpa en...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Dagens välfärdsproblem MEN är det nån som har/har haft fåriga läppar och fixat detta? Jag är lite på 30 bara, har inga rynkor på nåt...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ I några månader har min mamma varit sjuk, sen upptäcktes det att hon har lungcancer. Tyvärr är den obotlig men med behandling kunde dom...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 870
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Finns det någon här på buke som äter p-piller för sin PMDS och kan berätta om sina erfarenheter? Jag vet att mående och PMDS kan bli...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Idag känns som en skitdag! Ser ingen idé med det här att gå omkring här hemma och den enda jag pratar med är min katt (tur att jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva få bort ca 10 kg. Vintern har varit alldeles för lång och mycket snö och det är döden för mina knän så motionen har...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
17 568
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar