Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad är du bra på? Vad skulle du vilja bli bra på? Finns det något som du har blivit bra på som du verkligen velat bli bra på och...
2
Svar
30
· Visningar
1 751
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Min mage totalhavererar med jämna mellanrum och jag vet inte vad det beror på? Jag tror att jag är laktosintolerant och försöker undvika...
2
Svar
27
· Visningar
2 132
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hur ska jag skriva utan att hänga ut min son för mycket? Debut vid 11 år, diagnos vid 13. Jag testar så här. Kan någon som har den...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Millicent
·
Kropp & Själ Jag har upptäckt att jag har problem med att min mättnadskänsla tar så otroligt lång tid på sig att infinna sig efter jag har ätit...
Svar
9
· Visningar
2 090
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Hej! Jag läste i dejtingtråden om hur vissa känner sig ensamma. Så gör jag också många gånger. Men jag brukar försöka tänka på hur...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 558
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Tydligen ska inte män dricka Lavender The. Den har ämnen som liknar för mycket östrogen...
Svar
2
· Visningar
579
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag har svårt för några saker, men just insekter och hål kan jag knappt ens se på bild. Skulle nu titta på lite bilder på en färgglad...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Ni som lider av PMS - vänjer man sig någonsin? Återkommande datum varje månad är det som att dra ner en rullgardin. Enda gången jag och...
2
Svar
20
· Visningar
2 342
Senast: marieka
·
Kropp & Själ Fråga till er sminkkunniga :) När jag använder foundation (sällan) så har jag problem med att den inte håller sig fräsch. Antingen typ...
2
Svar
29
· Visningar
2 498
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra längre. Håller på att bli knäpp här. Fick barn i maj 2017. Började ett par veckor efter det med...
2
Svar
25
· Visningar
6 426
Senast: tott
·
Kropp & Själ Sitter förkyld och ömklig med en jävla hosta. Funtar på den där sprayen för halsen som går på reklam på tv (renässans har jag för mig)...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Nästa hälsogrej verkar det som. Och jag har glatt hoppat på den idén i hopp om att må bättre. Fick tips om bönor i någon tråd här på...
2
Svar
25
· Visningar
3 653
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken säger. Frukost, vad tusan äter ni till frukost? Jag är periodare, äter en viss sak en period och byter sedan och äter...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 786
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Ni som har testat/ testar olika viktappar (typ viktväktarna och viktklubb) hur pass mycket tid tar det och hur omständliga är de? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: Jamtland
·
Kropp & Själ Halloj! (Räknas det här som en annons? Isf ber jag om ursäkt moderator! Men hoppas det inte gör det.) Jag och min mamma hade velat...
Svar
0
· Visningar
331
Kropp & Själ Jag funderar på att förnya mig lite inför våren/sommaren med en ny uppsättning skor och kläder. Så hur tycker ni att en man kring 30...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
18 804
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Vad är själva grejen? Det är supertrendigt häromkring och jag känner spontant NEEEEJ. Det är gröna smoothies och kakor med bönor och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 043
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag har, för första gången i mitt vuxna liv, blivit bjuden på en lite "vuxnare" kväll tillsammans med några bekanta. Det heter att vi...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 481
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Jag är diagnostiserad med medelsvår utmattningsdepression. 5 oktober blev jag sjukskriven på 50% men det funkade inte så bra, så det...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 236
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 531
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar