Vispar du ihop och kör i micron?2dl kokosmjölk
3msk kokosmjöl
2 ägg
Lite salt, jag har alltid i lite kanel och ingefära
Jag håller mig mätt hur länge som helst på den.
Mvh Miks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vispar du ihop och kör i micron?2dl kokosmjölk
3msk kokosmjöl
2 ägg
Lite salt, jag har alltid i lite kanel och ingefära
Jag håller mig mätt hur länge som helst på den.
Vispar du ihop och kör i micron?
Mvh Miks
Spännande! Ska provaJag kör det alltid på spis. Låg/medel värme.
Amen lägg ägg vad sugen jag blev på det där nu då! Har varken bröd, ost eller apelsinmarmelad hemmaPå helgen oftast egenbakat bröd eller rostade mackor m ost och apelsinmarmelad.
SorryAmen lägg ägg vad sugen jag blev på det där nu då! Har varken bröd, ost eller apelsinmarmelad hemma
@YaHilweh Nu har jag provat din kokosgröt Blir dock inte riktigt klok på vad den ska ha för konsistens. Nu blev den typ lite omelettgrynig. Ingen höjdare. Ska den vara lenare, dvs koka kortare eller ska den vara fastare, dvs koka längre?
Smaken var helt ok
Mvh Miks
Hur kommer det sig att du behöver tina bären? Jag slänger i dem djupfrysta tillsammans med lika djupfryst spenat, och så icke-djupfryst banan, yoghurt och frön. Funkar fint, och blir också lite grann som glass Men det beror kanske på vilken blender man har, ifall den klarar frysta grejer?Gärna smoothie, men det kräver att jag har varit lite planerande kvällen innan och tagit fram bär och sånt ur frysen. Min bästa är banan, spenat, mango, hallon, blåbär och mandelmjölk, men lite allt möjligt går bra. Avokado om jag råkar ha, äpple eller päron är inte heller dumt...
Annars, gärna grekisk eller turkisk yoghurt med frukt av något slag - eller keso. Idag hällde jag i frysta blåbär direkt i min kesobägare och stoppade ner den i jobbväskan, det blev lite som glass
På helgen säger jag inte nej till goda smörgåsar eller omelett!
Hur kommer det sig att du behöver tina bären? Jag slänger i dem djupfrysta tillsammans med lika djupfryst spenat, och så icke-djupfryst banan, yoghurt och frön. Funkar fint, och blir också lite grann som glass Men det beror kanske på vilken blender man har, ifall den klarar frysta grejer?
Ah, ja de tenderar ju att vara i lite större bitar så de kanske hade orsakat problem i min blender också! Jag tänker inte testa - jag litar på dig i det här fallet!Ja, min blender är inte särskilt stark alls. Den klarar i och för sig det mesta fryst, men det är så himla jobbigt om det fastnar och man får peta och härja - så då tinar jag det gärna i förebyggande syfte Men egentligen är det bara mango och jordgubbar som brukar ställa till det.
Ja, min blender är inte särskilt stark alls. Den klarar i och för sig det mesta fryst, men det är så himla jobbigt om det fastnar och man får peta och härja - så då tinar jag det gärna i förebyggande syfte Men egentligen är det bara mango och jordgubbar som brukar ställa till det.
Ah, ja de tenderar ju att vara i lite större bitar så de kanske hade orsakat problem i min blender också! Jag tänker inte testa - jag litar på dig i det här fallet!