Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är även jävligt lycklig över att jag inte är moderator på Bukefalos "Allmänt"-forum.
Måste instämma! Prosecco, såpbubblor, skumbad...Kom på en till sak som jag faktiskt är sjukt glad över - bubbel. I alla dess former. Det gör mig löjligt glad oftast.
Måste instämma! Prosecco, såpbubblor, skumbad...
Oj, jag är lycklig över så mycket.
-Min särbo tex som jag älskar, har så kul med och som utvecklar och utmanar mig
-Min pappa, som alltid finns där
-Min häst, som börjat bli rätt välutbildad inom flera olika områden och ger så fin känsla
-Min hund, min tokiga lilla knäppgök som är en kopia sin sin tokiga mormor(som jag hade och är glad att snudd på få behålla)
-Mina underbara vänner som alltid finns där även om vi inte hinner ses lika ofta som innan jag drog från stan
-Mina jobb, så roligt, givande, utvecklande, så formsytt för just mig och bjuder på så mkt spänning
-Att jag fått hjälp av min fantastiska läkare tillbaks till mitt jag och min energi och liv
-Att jag har mindre ont
-Att jag tog mod till mig och bröt en relation som var dränerande
-Att en vän verkar klara en cancer-operation efter en del komplikationer
-Att vi har så mycket spännande som ska ske i år på både jobb och privata plan
-Sen liksom vardagssaker a la suverän middag ikväll, våren börjar komma, jag sov gott inatt, jag ska få behandling imorgon, vi har lyssnat på bra musik och dansat och sjungit, jag har en flaska bubbel i kylen hemma, jag får snart hem lite kläder jag beställt, jag ska göra ansiktsbehandling med hyaluron strax etc.
Och jag är glad att jag är en "glaset är halvfullt"-kind of gal. Det är jag väldigt glad för!
Jag är även jävligt lycklig över att jag inte är moderator på Bukefalos "Allmänt"-forum.
Jag blev glad av att läsa om all din positivitet!
Dito! Jag är lycklig över att vi har @LenaH , ska bi försöka vara lite snällare mot henne så hon orkar fortsätta?
Fin start du fick på dagen!F ö har jag rensat och uppmanar er alla att hålla er till ämnet.
/mod