Ok. Jag är uppe i ungefär 30 år nu med undantag av någon tråkig sambo ibland.Massvis med år!
Det är sällsynt att jag träffar folk IRL, skulle iofs tänka mig att träffa dig o en hel del andra Bukefalister IRL igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Jag är uppe i ungefär 30 år nu med undantag av någon tråkig sambo ibland.Massvis med år!
Det är sällsynt att jag träffar folk IRL, skulle iofs tänka mig att träffa dig o en hel del andra Bukefalister IRL igen.
Ok. Jag är uppe i ungefär 30 år nu med undantag av någon tråkig sambo ibland.
Men herregud, har du inte älskat de du flyttat ihop med? Fö är jag väl typ minst 20 år äldre än dig.Ok. Jag är uppe i ungefär 30 år nu med undantag av någon tråkig sambo ibland.
Enstaka gånger bara.Fast det är ju inte sant att du inte har träffat och umgåtts öht med en människa irl på 30 år.
När jag tänker efter så nej, jag tror inte det egentligen. Inte på riktigt.Men herregud, har du inte älskat de du flyttat ihop med? Fö är jag väl typ minst 20 år äldre än dig.
Men herregud, varför var du ihop med @Tranan ? Du gav uttryck för att vara väldigt förälskad, men nu uttrycker du närmast förakt.Enstaka gånger bara.
När jag tänker efter så nej, jag tror inte det egentligen. Inte på riktigt.
Du frågade om dem jag bodde med. Svaret gällde dem.Men herregud, varför var du ihop med @Tranan ? Du gav uttryck för att vara väldigt förälskad, men nu uttrycker du närmast förakt.
Jag kan hålla med om att det var bra så länge det varade.Du frågade om dem jag bodde med. Svaret gällde dem.
Och med @Tranan så sket det sig. Och det kändes så förjävligt att jag aldrig vill vara med om något liknande igen. Det var bra så länge det varade men det negativa överväger allt.
Vad intressant, de sakerna som du nämnder att du inte har är vad jag har och som ger mig en outsäglig lycka. Jag är en runtinmänniska som är så lycklig över att gå till jobbet må-fre. Samma sak men olika innehåll varje dag. Sedan har jag min familj som ger en oädnlig lycka också.Jag är lycklig över att jag inte lever i mån-fre-HELG-hjulet. Gillar mina oregelbundna arbetstider.
Är också lycklig över att ha ett liv ganska avskalat från ansvar. Dvs inga barn, inga lån, inga stora åtaganden. Känner mig väldigt fri.
Ja, det är jätteviktigt att känna glädje och lycka i det lilla i vardagen ! En god kaka, en liten komplimang eller ett tack för något man gjort, ett vackert löv på promenaden, ett humoristiskt TV-program, en bra låt på radion, ett varmt skumbad - det finns så MYCKET i det lilla !!Jag tycker såna här trådar är bra för även om man har en skitdag så får det en att tänka efter. Bara att ha tak över huvudet kan vara bra en sån dag.
Tror det är viktigt att hitta de positiva sakerna, hur små de än må vara.