Låter som vi fastnar i samma tanke
Kanske inte en tanke man vill fastna i, men lite skönt att vara två.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som vi fastnar i samma tanke
Lite intressant. Jag är massor äldre än dig och egentligen tycker jag att jag som person är rätt bra... Men ändå kan jag inte tycka att jag är just "bra på". Betyder inte att jag tycker att jag är särskilt dålig heller...Kanske inte en tanke man vill fastna i, men lite skönt att vara två.
Lite intressant. Jag är massor äldre än dig och egentligen tycker jag att jag som person är rätt bra... Men ändå kan jag inte tycka att jag är just "bra på". Betyder inte att jag tycker att jag är särskilt dålig heller...
Grunnar på om det har att göra med att jag ÄR "medelmåttig" eller ett personlighetsdrag. Jag brukar se på mig själv som väldigt realistisk
I din ålder var jag nog mer benägen att tycka att jag var dålig. Så lite bättre har det kanske blivit med åren?
Men liksom- när är man bra? Egentligen...
Jag tänker att man är bra på något när man kan göra det med lätthet, och med positiva resultat. Det är ju inte "bäst" vi pratar om, så hur bra någon annan är på saken i fråga är ju egentligen ganska irrelevant.Men precis, VAD är bra liksom? Det kommer ju alltid finnas personer som är bättre. Typiskt hästfolk som fått inräknat från barnsben att man aldrig blir fullärd?
Haha- typ såMen precis, VAD är bra liksom? Det kommer ju alltid finnas personer som är bättre. Typiskt hästfolk som fått inräknat från barnsben att man aldrig blir fullärd?
Jag tänker att man är bra på något när man kan göra det med lätthet, och med positiva resultat. Det är ju inte "bäst" vi pratar om, så hur bra någon annan är på saken i fråga är ju egentligen ganska irrelevant.