Nu är inte jag någon mode mogul. Men tror inte du måste ha en så dyr klocka?
Jag har alltid haft klocka då jag känner mig naken utan. Älskar min då den är vattentät, delvis digital och har solceller så jag aldrig behöver byta batteri
Här är min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är inte jag någon mode mogul. Men tror inte du måste ha en så dyr klocka?
Jag har alltid haft klocka då jag känner mig naken utan. Älskar min då den är vattentät, delvis digital och har solceller så jag aldrig behöver byta batteri
Sliskigt med halslänk ? Jag fick en när jag konfirmerade mig och inte tagit av mig den sen dess typ . Det är alltså ute nu ?
Det är bara civilpoliser och andra med rigor mortis som har kritvita skor.Och jag säger NEJ. Jag tycker det är sketafult, mycket bättre med smutsiga "vita" sneakers!
Min mamma gav mig en gång följande råd "akta dig för killar med rena vita skor" :P
Alltså att någon håller på och orkar tvätta sina skor så dom konstant är vita. Då äre nåt vajsing....
()
Det är bara civilpoliser och andra med rigor mortis som har kritvita skor.
Ömsasidigt!Jag elskar dig.
Men kan du inte klä dig som vill?
Jag har en man som gillar tweedkavaj/-kostym och hatt. Ingen av oss äger mjukisbyxor. Men jag vidhåller att du borde kolla på insidan mer än utsidan.
Folk svarar ju så pga frågeformuleringen; "en Man" [min versal] istället för "jag".Ganska många "men klä dig som du vill" och liknande i den här tråden... självklart kan alla klä sig som de vill, men det är ju inget fel att få idéer eller tips man kanske inte tänkt på förut? Tänk om nån frågar om inredningsråd och folk bara: "det går inte att svara på, alla inreder olika, gör som du vill" ? Jag kom själv på ett par grejer jag ska börja ha gällande klädsel bara på att jag postade ett par bilder här som jag fick ett par idéer från (mer slips och en vacker dag fixa min klocka..)
En man som kan bära upp nattskjorta!Själv föredrar jsg snubbar som kan bära upp morgonrock/rökrock, rutiga pyjamasbyxor, tofflor och pipa.
Alternativt kilt eller tweedkavaj.
Folk svarar ju så pga frågeformuleringen; "en Man" [min versal] istället för "jag".
Mer att det är så folk brukar uttrycka det. Nuvarande formulering är så tuppig (ensam bland hönsen). Ingen har någonsin skrivit en smakrådstråd med rubriken "hur ska en kvinna klä sig".Fast..nä, håller inte med. Om formuleringen varit "hur ska jag klä mig?" så hade folk kunnat ge bättre tips och idéer alltså? Tror snarare det skulle bli svårare iom att ingen känner TS personligen. Med befintlig formulering går det ju att prata om vad man tycker generellt om mäns klädstilar.
Men detta är ett onödigt sidospår känns det som.
Men ja!En man som kan bära upp nattskjorta!
Mer att det är så folk brukar uttrycka det. Nuvarande formulering är så tuppig (ensam bland hönsen). Ingen har någonsin skrivit en smakrådstråd med rubriken "hur ska en kvinna klä sig".
Mer att det är så folk brukar uttrycka det. Nuvarande formulering är så tuppig (ensam bland hönsen). Ingen har någonsin skrivit en smakrådstråd med rubriken "hur ska en kvinna klä sig".
Inte alls. Att fråga vad som är chic är rimligt, att fråga hur en man ska se ut är fånigt.Jag ser detta som en något onödig övertolkning. Se tex tråden "hur ser man chiq ut på vintern?". Det är en i princip lika generell fråga.
Inte alls. Att fråga vad som är chic är rimligt, att fråga hur en man ska se ut är fånigt.