Hur ska en man klä sig ?

Nu är inte jag någon mode mogul. Men tror inte du måste ha en så dyr klocka?
Jag har alltid haft klocka då jag känner mig naken utan. Älskar min då den är vattentät, delvis digital och har solceller så jag aldrig behöver byta batteri :love:
Edifice-EFA-134-For-Real-Gentlemen-3.jpg

Här är min.

Bifogade filer

• rolle.webp
    rolle.webp
    24 KB · Visningar: 53
  • Gilla
Reactions: JGD
Men kan du inte klä dig som vill?
Jag har en man som gillar tweedkavaj/-kostym och hatt. Ingen av oss äger mjukisbyxor. Men jag vidhåller att du borde kolla på insidan mer än utsidan.

Ganska många "men klä dig som du vill" och liknande i den här tråden... självklart kan alla klä sig som de vill, men det är ju inget fel att få idéer eller tips man kanske inte tänkt på förut? Tänk om nån frågar om inredningsråd och folk bara: "det går inte att svara på, alla inreder olika, gör som du vill" ? Jag kom själv på ett par grejer jag ska börja ha gällande klädsel bara på att jag postade ett par bilder här som jag fick ett par idéer från (mer slips och en vacker dag fixa min klocka..):)

Ganska många "men klä dig som du vill" och liknande i den här tråden... självklart kan alla klä sig som de vill, men det är ju inget fel att få idéer eller tips man kanske inte tänkt på förut? Tänk om nån frågar om inredningsråd och folk bara: "det går inte att svara på, alla inreder olika, gör som du vill" ? Jag kom själv på ett par grejer jag ska börja ha gällande klädsel bara på att jag postade ett par bilder här som jag fick ett par idéer från (mer slips och en vacker dag fixa min klocka..):)
Folk svarar ju så pga frågeformuleringen; "en Man" [min versal] istället för "jag". :laugh:

Folk svarar ju så pga frågeformuleringen; "en Man" [min versal] istället för "jag". :laugh:

Fast..nä, håller inte med. Om formuleringen varit "hur ska jag klä mig?" så hade folk kunnat ge bättre tips och idéer alltså? Tror snarare det skulle bli svårare iom att ingen känner TS personligen. Med befintlig formulering går det ju att prata om vad man tycker generellt om mäns klädstilar.

Men detta är ett onödigt sidospår känns det som.

Fast..nä, håller inte med. Om formuleringen varit "hur ska jag klä mig?" så hade folk kunnat ge bättre tips och idéer alltså? Tror snarare det skulle bli svårare iom att ingen känner TS personligen. Med befintlig formulering går det ju att prata om vad man tycker generellt om mäns klädstilar.

Men detta är ett onödigt sidospår känns det som.
Mer att det är så folk brukar uttrycka det. Nuvarande formulering är så tuppig (ensam bland hönsen). Ingen har någonsin skrivit en smakrådstråd med rubriken "hur ska en kvinna klä sig". :laugh:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 857
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 561
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 107
Senast: Thaliaste
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 674
Senast: TeamLundVer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar