Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Funderar på att testa Naturdiet för att gå ner cirka 10 kg. Har ni testat? Vilka är era erfarenheter? Blir man trött och får ont i...
Svar
18
· Visningar
4 321
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ Jag skall springa Trailvarvet i Göteborg (:nailbiting:). Är det någon mer här på Buke som skall vara med?
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
31 536
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Behöver en skön sportbh med dragkedja fram. Gärna som går att beställa pga vill kunna beställa olika storlekar och prova hemma...
Svar
1
· Visningar
422
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Jag har svårt att vara nöjd med mitt liv, jag vill hela tiden mot något annat. Jag skulle vilja var nöjd med det jag har och inte hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 052
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Nu kommer äntligen våren och ljuset. Och jag känner att jag vill ta tillvara och sätta lite guldkant på vardagen - inte bara leva genom...
2
Svar
21
· Visningar
1 424
Kropp & Själ Sambon blev igår opererad för diskbråck. Efter operationen kom läkaren in och pratade med honom precis när han vaknat = han var så...
Svar
10
· Visningar
1 028
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Ej lämplig läsning för emetofober... Natten till igår blev jag rejält magsjuk, av varianten ”jag skulle boka nödslakt åt mig om jag...
Svar
12
· Visningar
1 809
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Jag har en vän som ganska plötsligt fått problem med hjärtsvikt. Har passerat 50 med några år. Hen har de vanliga symptomen med väldig...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: moiran
·
Kropp & Själ Jag läste för ett tag sen att i våran kommun är nästan var 5:e person fet, alltså ett bmi över 30. Samt att varannan svensk är...
35 36 37
Svar
734
· Visningar
42 702
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Här är en tråd för alla oss med psykisk ohälsa.
10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 079
Senast: et_flickan
·
Kropp & Själ Jag har för första gången i mitt 50+ liv tyvärr blivit allergisk mot något denna vår. Jag har provat receptfria antihistaminer (Kestine)...
Svar
13
· Visningar
3 208
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Hej. Jag skulle vilja prata med fler som lider av samma/liknande som jag. Sen 4 år sen slutade jag äta ppiller, jag och min man börjar...
Svar
12
· Visningar
1 680
Senast: sofiaspel
·
Kropp & Själ Har jordens nackspärr! Slog till i går kväll och har blivit värre och värre, kan vrida åt sidorna ganska ok, och nedåt, men bakåt går...
Svar
6
· Visningar
691
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Någon som varit där? Jag planerar att åka dit i september och har lite överraskande svårt att få till en bra resplan, jag kan liksom...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Det ständigt dåliga samvetet, saker man ska hinna med i livet, människor man ska kontakta, relationer att underhålla, praktiska grejer...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 834
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har flera gånger sett inlägg där personer beskriver sitt eget anknytningsmönster. Tex skriver någon i samband med någon form av...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 888
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Enligt Google är det en myt att magsäcken blir mindre om man äter lite. Men om man gör en gastric bypass så kan man töja magen om man...
2
Svar
27
· Visningar
7 301
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Matproblem! Hittade flera burkar rabarber i frysen. Panik! Måste börja göra plats för sommarens nya rabarberskörd. Vad kan jag hitta...
2
Svar
20
· Visningar
1 246
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Det mest fascinerande med preventivmedel är nog ändå att det finns så få alternativ för män medans kvinnor förväntas mixtra med hormoner...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 005
Senast: rutans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar