Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Under en ridtur idag fick jag plötsligt extremt ont i nacken. Jag kan inte vrida på huvudet och det gör ont när jag rör mig. Förmodligen...
Kropp & Själ
Hur gör ni när ni kombinerar solskyddskräm och smink? Tips? Min vanliga foundation åkte runt som en tvål. Har tidigare inte använt smink...
Kropp & Själ
Hej måste skriva av mig nu börjar det bli jobbigt igen plus att jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ju en godman som tar hand om mina...
Kropp & Själ
Ni (vi) med PCOS, hur håller ni hormonerna i balans?
P-piller brukar ju nämnas som en bra lösning. Jag har hela mitt liv fått höra från...
Kropp & Själ
Jag har fått så sjukt ont i magen från ingenstans. Helskumt... Jag skulle beskeiva det såhär:
▪Öm när man tar/trycker på magen
▪Smärtan...
Kropp & Själ
Jag håller på och bli galen! För tre månader sen bröt jag ett ben i foten (cuboideum, om det blir lättare), en stressfraktur som skedde...
Kropp & Själ
Jag försöker gå över till en mer vegansk kost och gjorde idag en tikka masala på oumph. Åt en normal portion och någon timme senare kom...
Kropp & Själ
En händelse nyligen- jag var på fest och pratade lite med en man. När jag skulle gå därifrån så tyckte han att han jag skulle följa med...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.