Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kära Buke. En kollega söker tips på "var en kan käka en riktigt schysst burgare" i Göteborg. Kom med era bästa tips, hen är öppen för...
Svar
13
· Visningar
1 075
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Under en ridtur idag fick jag plötsligt extremt ont i nacken. Jag kan inte vrida på huvudet och det gör ont när jag rör mig. Förmodligen...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 899
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hur gör ni när ni kombinerar solskyddskräm och smink? Tips? Min vanliga foundation åkte runt som en tvål. Har tidigare inte använt smink...
2
Svar
33
· Visningar
2 046
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Hej måste skriva av mig nu börjar det bli jobbigt igen plus att jag vet inte hur jag ska göra. Jag har ju en godman som tar hand om mina...
2
Svar
37
· Visningar
4 769
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Den där yttre fotknölen, har fått en smäll där, kan inte flexa foten och jag mår lite illa av smärtan, vad finns det för bra stöd för...
Svar
3
· Visningar
709
Kropp & Själ Behöver troligen ha runt 50 i solskyddsfaktor i ansiktet. Den jag har nu räcker inte med sina 20. Dessutom kliar den då den innehåller...
Svar
10
· Visningar
881
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Jag har lyckats att bryta min stortå, rakt av i den övre leden. Det gör så förbaskat ont, spränger i hela tån och jag kan absolut inte...
Svar
5
· Visningar
9 939
Senast: Landet123
·
Kropp & Själ Ni (vi) med PCOS, hur håller ni hormonerna i balans? P-piller brukar ju nämnas som en bra lösning. Jag har hela mitt liv fått höra från...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 261
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Hej alla :) Jag har alltid älskat cykelsemestrar och nu har jag fått med mig min mamma på idén!:love: Vi var nyss ute på en...
Svar
2
· Visningar
542
Senast: Jossan_92
·
Kropp & Själ Jag har fått så sjukt ont i magen från ingenstans. Helskumt... Jag skulle beskeiva det såhär: ▪Öm när man tar/trycker på magen ▪Smärtan...
Svar
16
· Visningar
2 173
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag håller på och bli galen! För tre månader sen bröt jag ett ben i foten (cuboideum, om det blir lättare), en stressfraktur som skedde...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Hej! Fler här som kör LCHF/KETO? Hur mycket har ni gått ner totalt på hur lång tid? Jag har kört till och från i en längre period men...
Svar
0
· Visningar
442
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Tant har börjat få pigmentfläckar så att pannan ser ut som en världskarta på sommaren. Det var första gången förra året så jag gissar...
2
Svar
23
· Visningar
2 114
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Någon som är grym på brun utan sol? Har inte använt sen 2013 och då var det skitfint och jämnt (har kollat gamla bilder så det är inte...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Jag försöker gå över till en mer vegansk kost och gjorde idag en tikka masala på oumph. Åt en normal portion och någon timme senare kom...
2
Svar
23
· Visningar
14 700
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Jag har en epilator som sagt upp sig med omedelbar verkan och får nu snällt raka benen istället (:wtf:). Jag avskyr att raka benen...
Svar
1
· Visningar
335
Senast: Stekspaden
·
Kropp & Själ Koka eget, det står 1 msk dextrosol till 1 liter vatten. Vad blir det i tablettform? Ska jag fylla matskedsmåttet med krossade...
Svar
13
· Visningar
4 198
Kropp & Själ En händelse nyligen- jag var på fest och pratade lite med en man. När jag skulle gå därifrån så tyckte han att han jag skulle följa med...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 046
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Hur får ni till det? Blir röd direkt, känns det som. Jag ansar och rakar vissa delar, ej allt. Men vid troskanten blir det ömt direkt...
2
Svar
35
· Visningar
4 956
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, jag har alltid varit ovig när det gäller att börja sig framåt. Innan har jag kommit ner till 60% av smalbenet typ...
2
Svar
21
· Visningar
3 035
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar