Jag får inte riktigt till det, även om jag använder specialrakkräm och handsprit efteråt. Stubben blir så hård att jag får brännmärken.
Jag kör Veet.
Jag kör Veet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har betalat drygt 4000 kr för tre behandlingar. Blonda, röd och grå håriga funkar det inte på -tydligen. Perfekt för behandling är vit hy mörka hår. Jag som närmar mig 50 har ju fått lite grå hår mellan benen Men det gör ingenting. Det är mjukt och fint ändå....Oh, spännande! Vad kostar det?
Lånar tråden p.ga. samma problem som TS, och det fetmarkerade, menar du vanligt balsam till håret eller nått speciellt rakbalsam? Med vänlig hälsning trög.
Så man blir grå även där alltså!Jag har betalat drygt 4000 kr för tre behandlingar. Blonda, röd och grå håriga funkar det inte på -tydligen. Perfekt för behandling är vit hy mörka hår. Jag som närmar mig 50 har ju fått lite grå hår mellan benen Men det gör ingenting. Det är mjukt och fint ändå....
Det var någon här på forumet som tipsade om en sak som jag tycker fungerar. Helt ovetenskapligt, vem vet det kanske är farligtHur får ni till det?
Blir röd direkt, känns det som.
Jag ansar och rakar vissa delar, ej allt. Men vid troskanten blir det ömt direkt stubbet kommer (vilket inte tar allt för många dagar).
Vad är er hemlighet?
Jag vill inte ha diskussion om varför rakat/inte rakat.
HandspritDet var någon här på forumet som tipsade om en sak som jag tycker fungerar. Helt ovetenskapligt, vem vet det kanske är farligt
Men jag rakar bara bikinilinjen och först tvål såklart, rakning torkning och sedan deo med alkohol rollad över där jag rakade. Jag brukade ha inflammerade inåtväxande, röda uppstående fula blippar och ont osv. Men jag har inte haft det sedan jag provade med deo.
Gissningsvis så kanske sårtvätt eller ngt hade varit grejen egentligen.
After shave? Det är ju antiseptiskt och gjort för ändamålet. Finns särskild som är till för intimrakning (någon tipsade tidigare i tråden) men det funkar också bra med sådan som är till för mansansikten.Gissningsvis så kanske sårtvätt eller ngt hade varit grejen egentligen.
Jag har aldrig några bekymmer, rakar varje gång jag duschar med vanlig tvål. Har en Gillette som egentligen är till för män.Hur får ni till det?
Blir röd direkt, känns det som.
Jag ansar och rakar vissa delar, ej allt. Men vid troskanten blir det ömt direkt stubbet kommer (vilket inte tar allt för många dagar).
Vad är er hemlighet?
Jag vill inte ha diskussion om varför rakat/inte rakat.